|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zoals somiggen van jullie al weten moeten alle leerlingen van 5-havo een zogenaamd profielwerkstuk maken.
Dit profielwerkstuk is ten afronding van hun eindexamen en zolang dit werkstuk niet goedgekeurd is, is een diploma niet geldig. Ik heb voor mijn profielwerkstuk een korte enquête moeten samenstellen, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze volledig in te vullen? 1. Hoe oud ben je? __________________ 2. Ben je een jongen of een meisje? Jongen/Meisje* 3. Vind je dat je tot een stijl toebehoort,zo ja , welke? (b.v. skater) 4. Hieronder staan een aantal emoties. Noem een liedje waar je aan denkt bij deze emoties. Geef ook aan wie de zanger(es) van het liedje is en waarom je dit liedje hebt gekozen. Liefde: __________________________________________________ _________________ __________________________________________________ _______________________ Woede:____________________________________________ _______________________ __________________________________________________ _______________________ Verdriet:_________________________________________ _________________________ __________________________________________________ _______________________ Angst:____________________________________________ ________________________ __________________________________________________ _______________________ Vrolijkheid:______________________________________ _________________________ __________________________________________________ _______________________ *doorstrepen wat niet van toepassing is |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
18 2. Ben je een jongen of een meisje? Meisje 3. Vind je dat je tot een stijl toebehoort,zo ja , welke? (b.v. skater) Nee 4. Hieronder staan een aantal emoties. Noem een liedje waar je aan denkt bij deze emoties. Geef ook aan wie de zanger(es) van het liedje is en waarom je dit liedje hebt gekozen. Liefde: U2 - Unchained Melody Omdat ik van dat liedje altijd verliefde gevoelens krijg (zelfs als ik dat niet ben). Ik vind de u2 versie het mooist. Woede: Ik ben eigenlijk nooit echt boos.. luister ook geen agressieve muziek dus ik kan hier niks bedenken. Verdriet: Within Temptation - Our farewell Ik luisterde dat nummer vaak een paar jaar geleden toen ik in een dip zat.. en als ik het nu weer ooit hoor (komt zelden voor, maar ok) krijg ik weer helemaal die vervelende gevoelens. Angst: Ook hier weet ik geen nummer te bedenken. Vrolijkheid: Alanis Morissette - Ironic Omdat hij zo lekker meezingbaar is en een leuke tekst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
18 2. Ben je een jongen of een meisje? meisje 3. Vind je dat je tot een stijl toebehoort,zo ja , welke? (b.v. skater) nee 4. Hieronder staan een aantal emoties. Noem een liedje waar je aan denkt bij deze emoties. Geef ook aan wie de zanger(es) van het liedje is en waarom je dit liedje hebt gekozen. Liefde: jimmy eat world - my sundown..dat was het liedje van mij en mn exvriendje..de mooie herinneringen komen dan weer naar boven ![]() ![]() Woede: ik zou niet zo een nummer kunnen zeggen..meestal een beetje 'hardere' muziek Verdriet: op het moment alles van acda & de munnik, fijne muziek als ik heimwee heb ![]() Angst: hmm niks geloof ik Vrolijkheid: the coral - dreaming of you..gewoon een supervrolijk dansliedje! jeetje dit is moeilijk ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
18 jaar 2. Ben je een jongen of een meisje? meisje 3. Vind je dat je tot een stijl toebehoort,zo ja , welke? nee 4. Hieronder staan een aantal emoties. Noem een liedje waar je aan denkt bij deze emoties. Geef ook aan wie de zanger(es) van het liedje is en waarom je dit liedje hebt gekozen. Liefde: Muse - Bliss, alleen de eerste zin al.. zoveel liefde lijkt mij ultiem ![]() Woede: Kelis - I Hate You So Much Right Now, het is een lekker hard nummer, met veel geschreeuw en een boze tekst Verdriet: Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan, een supermooi nummer over de vriend die achterblijft wanneer zijn beste vriend zelfmoord heeft gepleegd. Angst: Bloc Party - She's hearing voices, gaat over een schizofreen meisje die overal bang voor is Vrolijkheid: The Roots - Seed, gewoon een supervrolijk nummer |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |