|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe snel slaap jij? | |||
in een kwartiertje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 36,00% |
binnen een uur |
13 | 52,00% |
in enkele uren |
3 | 12,00% |
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Slaap je gelijk als je in bed gaat of moet je urenen wachten voordat je kan slapen?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik ga meestal pas naar bed als ik heel moe ben, dus slaap ik in een kwartiertje ofzo in. Wel móet ik altijd even Discovery kijken voor ik ga slapen
![]() Wat wel jammer is dat ik dus altijd pas rond 1 uur kan slapen en de volgende ochtend moe ben, in de loop van de dag wakker word en 's avonds half hyper ben en dan kan ik dus pas laat slapen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
meestal ben ik in minder dan een kwartiertje helemaal weg...
@elvenkindje, mijn vader heeft dat dus ook voor, maar dan in omgekeerde richting. Moet heel erg vroeg gaan slapen, omdat ie savonds doodop is, met gevolg dat ie om 5à6 uur weer wakker is. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hangt van de dag af, meestal wel langer dan een uur ja.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Ligt eraan hoe moe ik ben..de laatste tijd gaat het heel lastig en duurt het heel lang
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
1 minuut
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
De afgelopen dagen slaap ik snel, maar ook heel lang. Meestal om 21.30 uur mijn bed in en om 14.00 uur er pas weer uit.. Mjah.. dat komt ook wel beetje omdat ik ziek ben natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
een paar uren.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Alleen slaap ik als ik vrij ben langer dan tot 10 uur. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik slaap in principe in 5 min.
Soms lukt het idd niet als ik bijv. zaterdag tot laat (vroeg) uit en geweest en vervolgens zondagochtend tot 1 uur heb uitgeslapen. Dan kom ik ´s avonds pas weer rond 2 of 3 uur in slaap en ben ik op maandagochtend niet te genieten als ik weer vroeg op mn stage moet zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik kom heel slecht in slaap. Ik lig vrijwel altijd uren te draaien, wordt 's nachts vaak wakker en als het al licht is dan kom ik al helemaal niet meer in slaap. Minstens een uur heb ik wel nodig!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
de laatste tijd ben ik echt ontzettend moe, maar ga ook vrij laat naar bed. dan slaap ik wel binnen een kwartier/half uur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
als je eerst uren ligt te draaien of niet kunt slapen lijkt me niet echt gezond ? geestelijk iets niet verwerkt ofzo .. of teveel stress.. of hoe zit dat?
![]()
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Ik ga rond 11 uur naar boven, dan kijk ik in bed nog wat tv.. en meestal rond een uur of kwart voor 11 ben ik dan zoo moe dat ik de tv uit zet en meteen in slaap val.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Nou heb ik meestal minstens een half uur tot uur nodig om in slaap te komen anders lukt het me dus echt niet, maar ik ben ook de godsgaanse dag hyper tenminste op het eerste half uurtje dat ik net wakker ben na
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Amanda
|
![]()
kijk altijd eerst nog halfuurtje tv ofzo rond half 11.. maar dan val ik ook gelijk in slaap rond 11uur
![]() |
#20 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
just myself
|
![]()
als ik eenmaal in mn bed lig dat lees ik meestal nog een stuk van een donald duck pocket en dan ga ik slapen, en als ik ga slapen lig in meestal binnen een half uurtje wel te ronken..
![]() |
#22 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Ik ga slapen als ik moe ben en dan ben ik ook binnen een kwartier weg.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
als ik ga slapen ben ik ook meteen weg.
Heb al weles meegemaakt dat me vriendin naast me lag en ik zei: "Nu ga ik echt slapen" en ik had de punt nog niet uitgesproken en ik lag al te pitten... vond mevrouw ook weer niet leuk ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
tijd om op te staan
|
![]()
Meestal duurt het wel 1u , 3u in de ergste gevallen...
komt waarschijnlijk door het piekeren. Dingens dat ik nog moet doen... de toekosmt..Maar soms is het ook omdat ik aan goeie dingens zit te denken.
![]() |
#26 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Doordat ik 's nachts lig te woelen en te denken over van alles kan ik ook altijd slecht in slaap komen. Meestal als ik dan bijna in slaap dreig te vallen denk ik nog net ff aan dat ene cruciale. Als ik eenmaal daaraan denk dan slaap ik ook nog een tijdje niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Whooohooo
|
![]()
ik ben een piekeraar en lig minstens nog een uur wakker
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Bij mij hetzelfde
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
ik ga meestal naar bed als ik echt moe ben, slaap dan ook direct. als dat niet zo is is er echt iets mis waardoor ik loop te piekeren.
af en toe kan ik niet echt in slaap komen maar dan lees ik net zo lang totdat ik mn ogen niet meer kan openhouden en dan ben ik ook snel weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
bij mij duurt het eigenlijk best wel lang, mjaa... lang niet z0 lang als vroeger
|
![]() |