|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Teamtenues daargelaten, als je aan het trainen bent of op de sportschool, moet het er dan ook een beetje slick uitzien of ga je gewoon voor de blauw/zwarte korte broek met het gratis tshirt?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
trainingsbroek+t shirt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik heb wel hippe sportkleren maar niet heus
![]() nmaja mijn sportbroek is gewoon relaxt, en ik heb een speciaal sportsjurt die dus niet zo flatteus is, maar soms draag ik ook gewoon een tof hempie
![]() |
#4 |
Aachen TSV
|
![]()
Sportbroek, shirt, sokken en schoenen
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Met boksen heb wel jazzpants aan omdat je daar lekker in kan bewegen, met hockey of fitness gewoon een trainingsbroek van Dita, en een polo of hempje
|
![]() |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Een ongelooflijk sexy (*ironie
![]() Daaronder het gebruikelijke ondergoed en meestal ook nog een t-shirtje met spaghettibandjes om te vermijden dat alles wat teveel schudt en mijn buik niet zichtbaar is als ik ondersteboven sta of iets anders doe. Daaronder een paar sokken en witte sportschoenen. Tijdens het zwemmen een lichtblauw zwempak met een witte rand of een bikini, maar omwille van handtastelijke turnleerkrachten houd ik het eigenlijk altijd bij het zwempak.
![]() |
#8 |
FORE!!!
|
![]()
trainingsbroek en shirtje ...
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
traininsbroek, sokken, voetbalschoenen
![]() Natuurlijk allemaal in de kleuren van ons clubbiee ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amanda
|
![]()
Spelerstraining: Kort blauw broekje + sport shirt, is wel altijd een shirt van de vereniging die ik ooit ergens bij gehad heb etc. Witte sportsokken en handbalschoenen van kempa of adidas. Kleren altijd wit met blauw. Sport bh (club kleuren)
Keeperstraining: Keepersbroek, shirtje, keeperstrui, witte lange sportsokken, handbalschoenen. Kleur altijd zwart/blauw of zwart/wit. Sport bh Hardlopen: korte of lange trainingsbroek, shirtje (varriarend van reclame shirts tot band shirts), eventueel een trui en oude handbalschoenen en sportsokken. Sport bh ![]()
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Trainingen: Zwarte korte broek, wit shirt, witte schoenen.
Games: Zwarte korte broek, blauw teamshirt, witte schoenen. Hardlopen: Lange broek, hemdje, soms trui (ligt aan het weer) witte schoenen. Fitnissen: Zwarte korte broek, hemdje of T-shirt, witte schoenen.
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
heb een zwartgrijze aerobicsbroek met een roze streep aan de zijkant langs de pijp van esprit, een knalroze hempdje van Bjorn Borg en een warm roze vest van Russell Athletics
Ik probeer er dus ook tijdens het sporten een beetje oke uit te zien ![]() edit: En bij het paardrijden heb ik natuurlijk gewoon een rijbroek aan (Een zwarte of donkerblauwe), een t-shirt/hempdje in de zomer en een dikke fleece trui of fleece vest in de winter. Liefst alles in donkere kleuren, want daarop vallen vlekken niet zo op ![]()
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
een donkerblauwe sport legging met een donkerblauw sporthempje. Zit gewoon heel fijn, je voelt de kleding niet.. alsof je naakt sport!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
wat een kuttopics
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Wat een kutreactie.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Ik zou me toch niet echt op mijn gemak voelen als ik het gevoel zou hebben naakt te sporten...
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik doe sinds vorige week aan yoga
![]() Ofzo. |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Hehe, goddelijke lichaam? Dankje,
ehm.. Nou, kijk, ik mag eik niet sporten, dus njah.. ![]() Enneh, ik doe altijd blauw broekje wit t-shirt, *vroeger dan*. Njah, dat waren tijden ^^' |
![]() |