|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Kom maar op, zijn jullie bang voor de tandarts?
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
ik ben al heeeel lang niet meer geweest
![]()
![]() |
#3 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ik ga eens per jaar, nog nooit een gaatje of whatever gehad dus ik wacht rustig af! (al zag hij vorige keer wel een opkomend gaatje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ik heb trouwens wel eens ooit kiezen moeten trekken, en toen kreeg ik een verdoving phuuu, ik ben wél bang dat ik die nog ooit 1 ga krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
nee hoor, mijn tandarts is een vriendelijke man die we al jaaaaren kennen. heb nog nooit echt pijn gehad. misschien een keer heel even toen een tand ontzenuwd moest worden, maar dat moest nu eenmaal gebeuren.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik durf geen kiezen meer te laten trekken. (Is bij de vorige tandarts niet helemaal lekker gegaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
kheb tot mijn 18de zonder gaatjes geleefd
![]() maar bang van de tandarts?? neenee.. geen reden voor! Hoewel, ik één keer drie tanden heb moeten laten trekken (voor blokjes, anders hadden mijn tanden niet genoeg plaats om zich netjes te zetten)... Vond ik toen wel eventjes niet leuk, ik voelde en hoorde alles kraken.. bah ! Zolang dat niet nog eens moet gebeuren ben in blij! |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ik ga tegenwoordig 1 x per jaar, ik vrees dat mijn verstandskiezen eruit moeten, en ik heb ooit al 4 kiezen getrokken en dat is kut.. ik heb verder 2 gaatjes ofzo.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Amanda
|
![]()
ga 2x per jaar, nog nooit ergens last van gehad, geen gaatjes, geen tanden hoeven te laten trekken en mn verstandskiezen komen gewoon goed door volgens mn tandarts
![]()
![]() |
#11 |
Looking at you
|
![]()
Ik ben niet bang voor de tandarts. Nooit iets ergs gehad, ik moet alleen nog is foto's laten maken of mijn vestandskiezen er chirurgisch uitgehaald moeten worden.
Verder ga ik alleen als ik ergens last van heb ![]()
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Normaal ga ik 2x per jaar, maar heb besloten om er maar eens per jaar van te maken, nog nooit gaatjes gehad. (ff afkloppen) Over een kleine 2 maandjes moet ik er weer heen
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
nope, nooit problemen gehad bij de tandarts.
denk alleen dat nu mn verstandskies rechtsonder getrokken moet worden en daar zie ik wel een beetje tegenop ![]() moet volgens mij volgende week weer, en ga 2x per jaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
ik ga meestal 1 keer per jaar en meestal geen gaatjes.
áls ik eens gaatje(s) heb, sta ik erop die met verdoving te vullen want ik vind het afgrijselijkkk
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik ga 1 keer per jaar en ik heb nooit gaatjes.
En ik ben niet bang voor mijn tandarts maar ik vind hem wel een stomme vent ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
ben ent geweest.. tanden waren ok. echter verstandskies ligt gekanteld, dus moet toch naar de kaakchirurg
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bianca
|
![]()
Ik ging elk half jaar, hoef nu nog maar 1 keer per 9 maanden.
Ik heb geen gaatjes gehad in mijn grote mensengebit ![]()
![]() |
#18 |
veteraan
|
![]()
bij mij dachten ze in eerste instantie ook dat ik geen gaatjes had. En toen gingen ze voor de zekerheid maar fotos maken.
bleek alles van binnenuit gewoon op instorten te liggen ![]() maar inmiddels dus na een abonnement op de tandarts en ik denk 19 vullingen verder is alles weer netjes voor elkaar ![]() ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
daarom, ik ben wel blij als ik naar een (goeie) tandarts ga. Heb nu een hele slechte, die zegt dat mijn tanderosie voorbij is terwijl ze steeds kleiner en dunner worden... vraag me af of ik nog gaatjes ... hm enniewee ga naar een andere
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ik ben dit jaar al 4 keer geweest en ik moet 30 november weer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
ben gister geweest, niks aan t handje.
nog altijd geen gaatjes, ben wat beter gaan poetsen en dat vond ie ook te zien ![]() naja ik ben weer tevreden ![]() |
![]() |
![]() |