|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Er bestaat een gerucht dat je kaal kan worden als je te veel gel gebtuikt. Is dat waar?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dat is het eerste wat ik daar van hoor...
Ik geloof van niet. Trouwens in vele gels zitten toch vitaminen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Het zal denk ik niet echt goed voor je haar zijn, maar of je er kaal van word...Geen idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik las net jou stukkie en ik dacht hier op moet ik eff reageren, Ik ben een begint kapster.Dus ik weet er wel iets van! Van haargel wordt je niet kaal. Tuurlijk is het beter als je helemaal niks in je haar smeert maar ja dan wil het niet zitten. Dat probleem ken ik ![]() Shampoo ff heel andere voorbeeld,als je dat in je ogen krijgt prikt het! klopt he? Dat komt omdat het een base is (0-7 ph waarde) en jou lichaam(van iedereen hoor) is een zure(zegt je misschien niet zo veel maar mij wel) en daarom prikt babyshampoo ook niet als je dat in je ogen krijt want dat is weer een zure. Ff voor de duidelijk heid je wordt niet kaal hoor van het afwerken met een stylingproduct.Je kan misschien wel beter Gel of wax kopen wat een kapsalon verkoopt,dat is altijd wel beter dan van het kruidvat die grote gele of groene potten gel! Hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes mama88 |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
OK, DANKJE
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ze is idd een kapster, maar ze verstaat duidelijk niets van de pH.. Al een geluk moet ze dan niet weten om haar te knippen. |
|
![]() |