|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
ik ben bezig met met een onderzoek naar sensation en moet 200 enquetes afnemen bij mensen. Zouden jullie deze enquete kunnen invullen voor mij? http://www.deroof.nl/enquete.html Ik zou het fijn vinden als jullie deze willen invullen voor mij THNX!!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
uhu me site is niet dood hoor
hij is alleen druk nu ff ![]() (hoop ik) 1 enquete ben 200 mensen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
1 topic hierover is genoeg.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
sorrie!!
ik ben aan het kijken waar het aan ligt ![]() wel lief dat als je wilt wachten |
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
sorry duurt wel erg lang....
![]() |
#6 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
handig een enquete op een niet bereikbare site
![]()
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Heb ingevuld...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amanda
|
![]()
Tsjah.. nooit naar sensation geweest, beetje poep enquete dan, ik mis de optie "nooit" bij hoe vaak je bent geweest
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
maar ik zoek alleen mensen die er wel ooit zijn geweest
![]() beetje dom om niet te zeggen |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
dit lijkt me meer iets voor het partyforum
|
![]() |
![]() |
#11 |
Beheerder
|
![]()
wat een slecht opgebouwde enquete zeg
![]() 19. Koopt u voor- of achteraf cd’s of dvd’s van Sensation? Ja Nee Wat ja, koop je voor of achteraf cd, wat dan ja nee? Ik koop trouwens achteraf helemaal geen cds als iker ben geweest, downloaden is goedkoper. Dit ook: 26. Wat is uw favoriete muziekstijl? (één antwoord) R&B Hiphop Rock Pop Hardstyle Après-ski Wtf je gaat naar sensation, waar ze meer dan een stijl draaien (te denken hardcore techno trance) kom je aan zetten met alleen hardstyle en verder allemaal spul dat daar niet gedraaid worden, als ik nou sensation die hard ben en helemaal gek van techno wat dan? 35. Is er een EHBO-post aanwezig? Ja Nee Is dat een enquete vraag? wat verwacht je? 24% is op sensation geweest zonder ehbo en 70% is op sensation geweeest met ehbo en 6% weet t niet? Lijkt me gewoon even opzoeken op id-t.com?