|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo allemaal,
Veel mensen vinden het altijd wel leuk om mee te werken aan een enquete ![]() ![]() Ik moet, samen met een vriendin, een praktische opdracht maken, voor Wiskunde. We willen hierin onderzoeken wat middelbare scholieren na hun school willen gaan doen. Ik zou het erg fijn vinden als je even de tijd neemt om onze enquete in te vullen. We moeten 200 leerlingen ondervragen, dus dit zal een grote klus worden. Je kan de antwoorden mailen naar mariska118@hotmail.com of gewoon reageren op dit bericht. Alvast heel erg bedankt! ![]() Groetjes Mariska Enquête Wat gaan scholieren doen na de middelbare school? 1. Hoe oud ben je? o 12 – 13 jaar o 14 – 15 jaar o 16 – 17 jaar o 18 jaar of ouder 2. In welke klas zit je? o 1e klas o 2e klas o 3e klas o 4e klas o 5e klas o 6e klas 3. Welke opleiding volg je? o MAVO o HAVO o VWO o Gymnasium 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? …. uur (zelf invullen) 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o Werken (einde enquête) o Vervolgopleiding volgen (ga door met de enquête) o Weet niet (einde enquête) 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o MBO o HBO o Universiteit 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o Meer o Minder Bedankt voor het invullen van deze enquête!! ![]() Tamara en Mariska, klas 5 havo |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
o 16 – 17 jaar 2. In welke klas zit je? o 5e klas 3. Welke opleiding volg je? o Gymnasium 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? 3 uur buiten lestijd (veel te weinig) 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o Vervolgopleiding volgen 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o Universiteit 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o Meer |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
o 18 jaar of ouder 2. In welke klas zit je? o 5e klas 3. Welke opleiding volg je? o VWO 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? 2 uur (zelf invullen) 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o Vervolgopleiding volgen (ga door met de enquête) 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o Universiteit 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o Meer |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Is dit het niveau praktische opdracht tegenwoordig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
architect of life
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Amanda
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
o 16 – 17 jaar 2. In welke klas zit je? o 5e klas 3. Welke opleiding volg je? o HAVO 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? 8 uur (zelf invullen) 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o Vervolgopleiding volgen (ga door met de enquête) 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o HBO 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o Meer
![]() |
#7 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
o 16 – 17 jaar 2. In welke klas zit je? o 6e 3. Welke opleiding volg je? o VWO 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? o 4 uur 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o reizen, werken en wonen in buitenland 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o geen idee nog 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o meer. Ik ben van plan een opleiding te volgen waar ik helemaal achtersta, die ik echt leuk vind. Ik ga er vanuit dat ik er dan wel meer tijd in wil steken dan nu. |
![]() |
![]() |
#9 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
En ik geloof dat de wiskunde bij psychologie grotendeels uit statistiek bestaat. (Maar dat kan ook een andere richting zijn.)
![]() |
![]() |
#12 |
Amanda
|
![]()
Mijn wiskunde en is analyse en ruimtelijke wskunde.. dit is geen wiskunde man zo'n enquete dat noem ik eerder maatschappijleer ofzo...
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Gelukkig heb ik alleen Wiskunde A1..
Dit is het makkelijkste van alles ![]() Nou ja.. iig bedankt voor de mensen die hem ingevuld hebben ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amanda
|
![]()
Wiskunde A1, zegt genoeg, B1,2 hier
![]()
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
1. Hoe oud ben je?
o 16 – 17 jaar 2. In welke klas zit je? o 5e klas 3. Welke opleiding volg je? o HAVO 4. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan je huiswerk? 3 uur (zelf invullen) 5. Wat wil je na de middelbare school gaan doen? o Vervolgopleiding volgen (ga door met de enquête) 6. Wat voor vervolgopleiding wil je gaan doen? o HBO 7. Denk je op je vervolgopleiding meer of minder tijd te besteden aan je huiswerk? o Meer |
![]() |
![]() |