|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Een nieuwe!
vertel, wat voor piercings en tattoos heb je, wil je ze? wat voor wil je? wanneer komt je volgende ![]() ikzelf heb nu een navelpiercing, tongpiercing en neuspiercing, 2 gaatjes in allebei mn oren en mijn linkeroor is nu bijna tot 4 mm gerekt! volgende week mn volgende rekker, ik doe m tot 6 mm denk ik. tattoo wil ik ook graag, maar moet het heel zeker weten, want tattoo moet wel iets speciaals zijn, als je er spijt van krijgt is het lastig m weer kwijt te raken.. qua piercings ga ik voorlopig nog even verder in mn oren. wil nog wel een industrial maar dat geneest zo sloooom!
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
plaatjes van wat je mooi of juist niet mooi vindt?
dit is bahhh ![]() edit vind hem wel heel mooi hoor. wil ook ergens een surfacepiercing. niet tussen mn tieten denkik ![]()
![]() |
#3 |
Whooohooo
|
![]()
mijn neuspiercing:
heb er ook nog een in mijn navel en wil er graag in in mijn tong. Oja heb 2 gaatjes in allebei mijn oren Tattoos passen niet bij me.
![]() |
#4 |
p 0 m p . .
|
![]()
Een Labret lijkt me wel cool, maar `k weet niet of het wel bij me past. Ik ben nog erg aan`t denken.
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() labret is mooi bij jongens! en je kan tegenwoordig ook met een plastic staafje dus totaal geen problemen bij tanden! ik wil zelf een ringetje aan de zijkant van mn lip maar dát is pas slecht voor je tanden. peh ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik heb 2 gaatjes in mijn rechteroor en 1 in mijn linkeroor(lel). Links had ik ook een 2e maar die is dichtgegroeid toen ik er een tijdje geen zin meer in had om in de 2e gaatjes ook oorbellen te dragen. Ik vind het nu eigenlijk wel geinig dat het a-symmetrisch is.
Ik had een paar jaar geleden ook een piercing boven in mijn rechteroor, maar die is uitgescheurd met schoonspringen van de 10 meter ![]() Ik vind m'n buik op zich wel mooi voor een navelpiercing, en ik vind het soms ook echt heel mooi staan bij andere mensen, maar ik wil het zelf toch niet omdat tegenwoordig de halve vrouwelijke bevolking ermee loopt. Misschien dat ik nog es wat laat steken op een wat orgineler plekje. Iig niet in mn gezicht, dat past echt niet bij me. Een tattoo zal ik zeer waarschijnlijk nooit nemen. Een paar jaar terug dacht ik erover om een bepaald klassiek zonnetje op mn schouderblad te laten zetten, maar uiteindelijk zag ik toch niet echt de toegevoegde waarde ervan in ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
oeh das een onderwerp voor mij!
staafje in me rechterwenkbrauw die heb ik nu denk ik 6 jaar een hoefijzertje in me linker tepel (zie foto)(3 mm) en een maori style tattoo op mn rechter schouder en me 2e tepelpiercing die ik kreeg heb ik door mn oor gedaan ![]() ik wil eigenlijk nog een prins albert, maar die ga ik voor me verjaardag vragen.das toch binnenkort ![]() foto: |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
door je tepel... ik moet er niet aan denken
![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
dan moet je dat ook maar nie doen hé
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
ik vind een tepelpiercing ook wel cool
![]() maja hoop dat ik nog in de groei ben ![]()
![]() |
#11 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik wil een tepelpiercing en een tong piercing.
Neus piercing vind ik niet zo mooi, en navelpiercing heeft echt iedereen zo wat, en mijn buik is er ook niet strak genoeg voor vind ik. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
@ blackturtle: Je hebt je wenkbrauwpiercing van je 14e ofzo? Was dat met toestemming van je ouders?
Ik heb een tongpiercing, een navelpiercing, en iets van een 7tal gaatjes ofzo in mn oren. Ik wil nog: (sorry voor lay-out...) ![]() of ![]() En ook nog een clithoodpiercing ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
geen klepel door mijn tepel
|
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
zo wil ik mijn oor ook! (kleinere tunnel wel).
echt zij heeft precies de piercings in haar door die ik ook wil. hoewel ik over die naast de surface nog sterk moet nadenken.. maar die surface iig.
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
zon tunnel vind ik ook wel ontzettend mooi eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Mm ik vind zo'n ding in je kin vaak wel mooi eigenlijk, vooral bij vrouwenn
En ooit heb ik verzonnen dat ik wel ergens een tatoeage van een 8 op zn kant wil (oneindigheid) , maar ik ben er niet over uit of ik dat eigenlijk stiekem niet enorm corny vind. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Tunnels vind ik echt walgelijk... |
|
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]()
Ik had eerst een navelpiercing, daarna heb ik er nog 3 bij laten zetten.
Was er super blij mee maar ze wouden niet echt genezen. Dus toen heb ik er eerst twee uit gehaald in de hoop dat de onderste wel wou genezen (die ene die ik in het begin had was echt heel snel genezen). Maar dat lukte allemaal ook niet echt dus die heb ik er op den duur ook weer uitgehaald. En nu heb ik dus alleen nog die ene navelpiercing.
![]() |
#22 |
pudiecat
|
![]()
ik ben nog helemaal leeg. Zou dr wel een in mn wenkbrouw willen of in mn oor was -Niemand- heeft... volgens mij staat het me alleen niet
![]() en wat is een prins albert? ik zag eerst iemand die zoeen ![]() in iemand nek paste wel bij haar maar ik zou het verschrikkelijk vinden om zelf te hebben ![]()
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
ja ik vind surfacepiercings over het algemeen wel mooi, maar zoeen in de hals of armen vind ik wel bahhh hoor.
in het gezicht vind ik juist mooi, zoals van mijn fotootje of idd in de kin..
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
gaatjes in me oor zijn dicht
![]() en ga misschien nog een navelpiercing nemen, maar eerst me BUIK wegwerken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
MY LOVE MY WAY op mn rechterenkel.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Ik heb een navelpiercing, normale gaatjes door m'n oren ( doe ik niks mee ), en 2 gaatjes bovenin m'n rechteroor. Ik wil nog een piercing, maar ik weet nog niet waar
![]() En ik neem ooit nog zo'n vlindertje bij m'n enkel, zonder kleurtjes, alleen de zwarte omlijning ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
3 Gaatjes in m'n oren en ik ben echt gek op zo'n ringetje over je onderlip
![]() ![]() Een tattoo, ik stoor me er niet aan bij anderen (naja.. Behalve die eeuwige tattoos op de onderrug ![]() (henna tattoo vind ik dan wel weer leuk ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
ik vind een spike labret wel heel erg mooi
![]() ![]() een kleine simpele tattoo zou ik wel willen, maar dat moet ik ECHTS iets hebben waar ik graag een tattoo van zou willen, ik zou niet een plaatje op gaan zoeken ofzo. momenteel heb ik twee gaatjes in elk oor. ik wil bij er bij een of bij beide nog een gaatje bij, en eentje in het midden van het oor zeg maar (zoals bij biffy's plaatje, die linker) vind ik ook mooi. die tunnels (wat is de officiele benaming eigenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ik heb al twee jaar een tongpiercing
2 gaatjes in mijn ene oor en een tunnel van 8mm in mijn andere oor ooit zet ik nog een heel kleine tatoeage denk ik in mijn lies met het getal 7 |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Ik heb gaatjes gehad in me oren.
Zijn allebei dichtgegroeid. En ik heb twee keer een neuspiercing gehad, en is twee keer gaan ontsteken dus mijn niet meer gezien. |
![]() |
![]() |
#31 |
BeHeerser
|
![]()
Mijn beste jeugdvriend lijdt al een tijdje aan een ongeneeselijke ziekte. Ik zie hem niet zo vaak meer omdat we heel ver uit elkaar wonen, in verschillende landen zelfs. Mocht hij overlijden dan ga ik er natuurlijk direct heen en ga ik later ook een tatoeage met zijn naam nemen denk ik.
Weet alleen niet waar en hoe ongeveer. Heeft iemand suggesties ofzo? Het moet overigens ook niet zo zijn dat het loopt van de ene schouder naar de andere, dus een relatief bescheiden taatootje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik weet niet of je een bepaalde taal met aparte "tekens" mooi vindt? dus for example chinees maar dat moet je niet doen, te afgezaagd. dan kan je bijv. zijn naam in die soort letters doen. en dan bijv. op een schouderblad en evt met nog een soort teken erbij of eromheen. maar je moet iig in het thema doen die jou aanspreekt, waar jij iets mee hebt. weet niet of dat er wel is ![]() maar zoiets ben ik wel van plan. met de naam van mijn (overleden) broer. en met sterren, op mijn rechter schouderblad. ik ga een dezer dagen langs on edge om eens te kijken wat ze er allemaal mee kunnen.
![]() |
![]() |
#33 |
FORE!!!
|
![]()
heb geen tatoeages en piercings en hoef eigenlijk ook niet van die gevallen op/aan mn lichaam te hebben
![]()
![]() |
#34 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
je kan zn naam boven je lul laten zetten, heb je je beste kameraad naar hem genoemd, maar ik zou gewoon voor de schouder/bovenarm kiezen, daar wil ik mn tatoe ook laten plaatsen (nog 6 maanden en dan geen toestemming meer nodig
![]() ik wil ook nog een tepelpiercing, maar dan w8 ik nog ff totdat ik wat gespierder ben, anders schaam ik me ![]()
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
zo iets wil ik eigenlijk wel, groot, mooi, en vooral armvullend, ik hou niet van lui die tig verschillende prutsdingetjes hebben
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
hahah, die tattoo is daar net gezet daarom lijkt het wat bruin dat trekt erg weg die kleur en er blijft een soort schaduw over
vergelijk deze maar eens met die hier boven staat, deze is van meteen na het zetten en die hier een paar posts boven staat is van een paar dagen terug. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Tattoos ben'k persoonlijk niet voor, k vind ze nogal zwaar marginaal, tenzij er een betekenis achter zit, zoals bij lexs... |
|
![]() |
![]() |
#45 |
p 0 m p . .
|
![]()
Poep schilpad
![]() Nee.. die tatoo van jou is echt kunst ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
Ik heb nu alleen boven in oor een knopje, ik heb 4 onder in mijn oren gehad maar allemaal dichtgegroeid. Als ik straks 18 krijg ik een tongpiercing van mijn opa
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
Nu ja, "express", heb gewoon in linkeroor 2 gaatjes en in rechteroor 1 gaatje.. vond ik mooier dan in allebei 2 gaatjes.. 2e gaatje draag ik trouwens altijd klein steentje.. Voor de rest geen piercings of tatoes... Tongpiercing vind ik wel sjiek, maar ben te bang dat er iets mis loopt.. En omdat ik verslaafd ben aan oorbellen en such stuff heb ik ook wel eens nagedacht over navelpiercing want dan zou ik nog meer "rommel" kunnen kopen ![]() maar ben het momenteel toch niet van plan (loopt al te veel volk mee rond met zo'n ding)
![]() |
![]() |
#50 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |