|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Ik moest onlangs voor mijn studiekeuzebegeleidinggedoe invullen of ik zenuwachtig was tijdens het maken van een examen of een proefwerk.
Ben jij zenuwachtig voor het maken van je examen/proefwerk? En tijdens? En welk gevoel heb je achteraf? Ben je zeker van jezelf bij het indienen of heb je het gevoel dat je het volledig verprutst hebt?
![]() |
#2 |
Amanda
|
![]()
Ik ben totaaal niet zenuwachtig ..ook niet tijdens een proefwerk.. ik vind dat ik niet zenuwachtig hoef te zijn als ik er goed mijn tijd in heb gestoken.. zo niet.. is het toch allemaal mijn eigen schuld..
Alleen mn gevoel op het einde is gewoon de waarheid.. als ik een goed gevoel heb is het 9 van de 10 keer ook een voldoende ![]()
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik had nog nooit examens gedaan,ik ben van de 3de klas vmbo naar de 1ste klas kappersopleiding gegaan.En zo'n 3 weken geleden kreeg ik me eerste examen van permanenten theorie. Ik was totaal niet zenuwachtig! ook niet omdat het de 1ste keer was ofzo,En tijdens het examen dacht ik alleen 'is dit alles'wat ze vroegen! En na afloop had ik zo iets van wat een makkie!! En ik ben geslaagd hoor! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ik ben nooit zenuwachtig. ik zorg altijd dat ik goed heb geleerd en dan weet ik van mezelf dat er nix mis kan gaan. van te voren ga ik ook nooit in mezelf zegge wat wat nu is, en ik lees het ook nooit over voordat het pw/tentame begint. dan onthoud ik alleen nog maar die dingen en vergeet ik de rest. dus ik leer gewoon een tijdje van te vore goed en de avond voor het tentame lees ik het allemaal nog een goed over. dan hoef ik nergens voor de vrezen
![]() |
![]() |
![]() |