Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 December 2005, 12:32   #1
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard Examens/proefwerken

Ik moest onlangs voor mijn studiekeuzebegeleidinggedoe invullen of ik zenuwachtig was tijdens het maken van een examen of een proefwerk.

Ben jij zenuwachtig voor het maken van je examen/proefwerk? En tijdens?
En welk gevoel heb je achteraf? Ben je zeker van jezelf bij het indienen of heb je het gevoel dat je het volledig verprutst hebt?
Oud 9 December 2005, 13:15   #2
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Ik ben totaaal niet zenuwachtig ..ook niet tijdens een proefwerk.. ik vind dat ik niet zenuwachtig hoef te zijn als ik er goed mijn tijd in heb gestoken.. zo niet.. is het toch allemaal mijn eigen schuld..

Alleen mn gevoel op het einde is gewoon de waarheid.. als ik een goed gevoel heb is het 9 van de 10 keer ook een voldoende
Oud 11 December 2005, 20:34   #3
Mama88
Guest

Standaard Re: Examens/proefwerken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik moest onlangs voor mijn studiekeuzebegeleidinggedoe invullen of ik zenuwachtig was tijdens het maken van een examen of een proefwerk.

En welk gevoel heb je achteraf? Ben je zeker van jezelf bij het indienen of heb je het gevoel dat je het volledig verprutst hebt?
Heey

Ik had nog nooit examens gedaan,ik ben van de 3de klas vmbo naar de 1ste klas kappersopleiding gegaan.En zo'n 3 weken geleden kreeg ik me eerste examen van permanenten theorie.
Ik was totaal niet zenuwachtig! ook niet omdat het de 1ste keer was ofzo,En tijdens het examen dacht ik alleen 'is dit alles'wat ze vroegen! En na afloop had ik zo iets van wat een makkie!!
En ik ben geslaagd hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2005, 21:56   #4
bloempjuh
Guest

Standaard Re: Examens/proefwerken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja

Ik ben (nog steeds ) wel eens zenuwachtig voor tentamens, zeker als ze heel belangrijk zijn. En nadien verschilt mijn gevoel. Ligt eraan of het voor mijn gevoel goed ging of niet. Vaak klopt dat wel, maar soms verwacht ik een 5,5 en heb dan een 4 ofzo. Of een 7
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2005, 16:23   #5
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

Ik ben nooit zenuwachtig. ik zorg altijd dat ik goed heb geleerd en dan weet ik van mezelf dat er nix mis kan gaan. van te voren ga ik ook nooit in mezelf zegge wat wat nu is, en ik lees het ook nooit over voordat het pw/tentame begint. dan onthoud ik alleen nog maar die dingen en vergeet ik de rest. dus ik leer gewoon een tijdje van te vore goed en de avond voor het tentame lees ik het allemaal nog een goed over. dan hoef ik nergens voor de vrezen
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels