|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
een basis garderobe
wat moet je in je kleding kast hebben hangen is 2 broeken genoeg of vind jij minstends vijf en hoe zit met andere kleding ik krijg kleedgeld maar daarvoor krijg ik van mijn ouders een basis garderobe maar wat die nouw moet inhouden ¿ ![]() -xXx- elize |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
dat is een beetje persoonlijk. ik draag bijvoorbeeld liever rokken dan broeken. maar je moet toch zorgen dat je een beetje kan afwisselen en zo.
de basis/basics zijn de kleren die je echt nodig hebt om niet naakt over straat te lopen. je ouders bedoelen wellicht dat je speciale topjes bijvoorbeeld zelf moet kopen.
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Oh
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
mijn basis.. tja, ik heb gewoon minstens 30 rokjes, 25 broeken, 40 hempies, 10 vesten en dan nog een boel t-shirts en truien, ernstig veel maar ik heb soms nog wel eens zoiets van "ik heb niks om aaaan te doeeeen"
![]()
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
mag ik zelf even weten hoeveel kleding ik aanschaf? meestal betaal ik zelf mijn kleding, iedereen mag toch zelf weten waar je je geld aan uitgeeft?
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als je ongeveer een maand kan doen voordat je kast opraakt |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() anyway, mocht iemand op het "ik weet niet wat ik aaaanmoet" duiden, die was met een knipoog. kleding 'verzamelen' is een soort hobby, dus ik heb zoiets van waarom niet? voor hetzelfde geld vult iemand misschien bij wijze van zijn hondenbeeldjesverzameling aan? offeh koopt iemand een waardeloos dure mp3speler voor 300 euro terwijl je ook een goeie hebt voor 40.. dat mag iedereen toch lekkah zelf weten.
![]() |