|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een ''echte'' rock 'n roll zonnebril, zoiets : ![]() Weet iemand waar je zo'n ding kan halen of hoe het heet? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
heel goedkoop op de rommelmarkt?
![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
nou ja in van die winkeltjes weet je. niet van die hippe bekende winkels maar meer de hoekwinkeltjes waar ze sjaals en mutsen en polsmoffen en zonnebrillen verkopen
![]() ik heb er wel TWEE. van die coole dingen. en daarnaast heb ik er nog een kapot getrapt. en ik heb er nóg een met maar 1 glas erin. en die heb ik allemaal bij toeval weten te bemachtigen.
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
ze hadden ze ooit bij de zeeman
![]() hmm verder ook op de markt enzo, en van de zomer hadden ze ook zoiets bij de hennes als ik me niet vergis? dus misschien kun je ze nog wel ergens opduikelen in zo'n oude collectie-h&m
![]() |
#5 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
bij ons in de gstar winkels hebbe/hadde ze die dingen ook... mjah is nu niet echt de goede tijd van het jaar voor een zonnebril
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
thx!
haha tis meer voor uitstraling, kspeel in een bandje gitaar en is wel stoer, vind ik dan ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Hey Mensen,
![]() Een kort maar krachtige vraag ![]() Waar kan je nou in hemelsnaam zo'n dope bad ass american cop zonnebril kopen ![]() En heeft zo'n type bril een naam ofzo? ![]() Iedereen heeft zo'n bril en ikke niet ![]() Ben er namelijk al een tijd op zoek naar via het internet ![]() Ter verduidelijking een plaatje hieronder ![]() ![]() Alvast bedankt! Ik wens jullie allemaal (ja jij ook dus ![]() ![]() Groetjes, Maurits ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Bij de H&M in Milaan! tenminste, daar komt mijne vandaan
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]()
Zara, H&M en als het weer beter weer wordt zijn ze ongeveer overal wel te koop denk ik. Ik heb ze gistere iig bij de Zara en H&M gezien hier in de stad
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
ik heb een deja-vu
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
moi aussi, maar ik herinner me nog: http://forum.leerlingen.com/vbb/show...light=aviators
weet niet of dat model bedoeld wordt want plaatje is neit zichtbaar. |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
samengevoegd
![]()