|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi Lezers,
Ik ben een jongen van 22 en bi. Op mijn 13de heb ik met mijn vriendje anale seks gehad. Hierbij penetreerde wel elkaar om de beurt. Dit is een stuk of 8 keer gebeurd. In die tijd heb ik het als prettig ervaren, maar daarna heb ik helaas nooit meer seks gehad. Nu de tijd heb ik er gemengde gevoelens over, aan de ene kant zou ik het weer doen als het over kon, aan de andere kant ook weer niet. Omdat ik zo loop te klojoen met mijn gevoelens zou ik graag is weten hoe andere die rond deze leeftijd seks hebben of hebben gehad dit hebben ervaren of nog ervaren. Zijn er personen die met mij over hun ervaring en de mijne willen praten? Via het topic of via een persoonlijk bericht. Dit om is mijn gevoelens te kunnen delen en een plekje te kunnen geven. Voor de duidelijkheid ik wil geen seks met je, maar alleen praten. Groetjes, Karel |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
beste adjudant,
Toen ik zou oud was had ik nog geen seks en volgens mij dacht ik er toen ook niet aan. Ik zou je graag willen helpen... ![]()
#3 |
Guest
|
![]()
Karel, wat is nou precies het probleem?
Leg jij de link tussen het feit dat je nu nooit meer seks hebt en het feit dat je er zo vroeg bij was? Zo ja: Ik denk dat dat los van elkaar staat.. Als jij er op dat moment achter stond en het als prettig hebt ervaren is dat goed. Daar hoef je je nu achteraf niet naar over te voelen. Ik denk dat je gewoon een leuke vriend of vriendin moet vinden en dan komt alles wel goed... |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Als aanvulling,
Waar ik precies mee zit is dat ik er altijd van baal dat het zo plots is opgehouden, ik ben mij steeds meer gaan focussen op die tijd en heb daarom ook gevoelens voor kinderen van rond die leeftijd opgebouwd. Ik heb eigenlijk van die tijd een supertijd gecreert in mijn gedachte en wil deze niet loslaten en er naar terug keren hoewel dat niet kan. Omdat dit beeld natuurlijk niet klopt ben ik erg benieuwd of er meer zijn die deze tijd als geweldig ervaarde en helaas verkeerde gevoelens hebben ontwikkeld. En ben ik benieuwd of de gene die het nu ervaren het als prettig of onprettig ervaren en wat hun motiven zijn om het zo vroeg al te doen. Bij mij kwam het voort uit ontwetenheid en speelsheid met experimenteren, dat gewoon stapje voor stapje op dit uitliep. We waren er niet eens helemaal bewust van dat het onder seks viel, het was gewoon grappig. Ik ben dan dus ook benieuwd of andere bewust wisten wat ze deden of het gewoon net als bij mij een spelletje was en/of experimenteren. Groetjes Karel |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Kijk, nou wordt het voor mij wat duidelijker...
Ik heb zelf geen ervaring daarmee en later kan ik je ook niet helpen, want ik ben wat beter voorgelicht dan jij. Ik weet wat seks is en wat niet.. Afijn, Die gevoelens voor kinderen van die leeftijd zijn niets meer dan een projectie van die 'supertijd' Dit moet je zien los te laten, want jij blijft daardoor in die tijd (het verleden) steken en dan kan je nooit openminded de toekomst in.. Je moet openstaan voor een gezonde relatie, waarvan seks een van de vele onderdelen is. Seks is niet alleen lichamelijk genot. Het is ook dicht bij elkaar zijn, iemand vertrouwen en jezelf compleet aan iemand geven. Het is er op gericht om het elkaar naar de zin te maken... Zoiets vindt je bij kinderen niet. Omdat jij ouder bent is er behalve sprake van vertekend beeld (aan jouw kant) ook sprake van een kromme machtsverhouding. Ik kan niet veel kinderen noemen die vrijwillig seks willen hebben met iemand die veel ouder is dan zij. Er zijn er zelfs een heleboel die uberhaupt nog geen seks willen hebben. Als jij met die gevoelens blijft lopen versterken ze alleen maar. En hier kunnen behalve jijzelf ook kinderen de dupe van worden, dus dat is absoluut niet goed. Wat jij moet doen is dat verleden loslaten. Je moet je niet zozeer focussen op seks als wel op een relatie met iemand... Geef daar gewoon aan toe, sta ervoor open.. Dan komt seks vanzelf als het daar tijd voor is. |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
this has 'pedo' written all over it...
![]()
#7 |
Guest
|
![]()
Ja klopt, Kwak..
maar tis volgens mij niet aangeboren, in dit geval is het gewoon een beeld wat hij zichzelf voorhoudt... |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
dat hier bijvoorbeeld geen slotje op zit
|
![]() |
#9 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |