|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heb jij ook wel eens een onmogelijke liefde? En dan heb ik heb niet over beroemdheden of over 'hunks' en 'stukken' van de school.
Ik zelf ben echt hopeloos verlieft op een meisje uit me klas en als er 'iets' niet was gebeurt dan had ik me zeker veel verder gepushd om een reletie met haar te beginnen. Die 'iets' is het feit dat ik ga verhuizen. ik heb nooit een vriendin gehad. Niet dat ik het nooit wilde maar ik heb de kans eigenlijk nooit gekregen. waardoor? verhuizen. En precies nu dat ik iemand denk te hebben gevonden word je weer verplaatst. Ik heb geprobeert die verlieftheid te negeren, maar ik ben op de harde waarheid gestoten: liefde is niet te negeren! En als die vrienden van haar ook nog naar mij briefjes gaan stuuren van dat zij op mij is, maakt het er ook niet erg makkelijk op ![]() Ik heb haar msn maar ze wilde niet dat ik haar toevoegde omdat ze bang was dat ik haar via msn uit zou vragen of zeggen dat ik haar leuk vind. Ik hoor jullie al denken: 'dat kan.' maar ik ben niet zoŽn typ. Als ik iets belangrijks wil vertellen zeg ik dat direct en persoonlijk. Dat wist zij niet maargoed. Ik heb dus met een ander msnadres haar toegevoegd en tot mijn verbazing heeft ze me geaccepteert. plus dat is in haar msn 'Wat zijn sommige toch lekker... Stel dat ie van mij was' staat en in haar pb: 'I donŽt know... why I love you' Hoe gek gaat ze me nu nog meer (perongeluk) maken? Goed, ff straight to the point. Hebben jullie ooit zoŽn liefde gehad? Laatst aangepast door Rusco : 10 February 2006 om 17:29 |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
straight to the point: nee
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb wel zoiets gehad maar dat ligt toch compleet anders dan hoe jij dat vertelt en het is toch zeker een wat volwassener verhaal als ik zo mag zeggen
![]() Maar goed veel succes ermee ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Ik snap niet dat ze niet wil dat je haar toevoegt op MSN als ze je zo leuk vindt. Dan zou het een stuk makkelijker zijn om contact te houden als je straks verhuisd bent
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ze wilde me niet op msn hebben omdat ze bang was dat ik via msn tegen haar zou zeggen dat ik haar leuk vind.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Medewerker
|
![]()
Msn verpest meer dan je lief
![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
hoe bedoel je Sander 0201? met MSN leer je elkaar beter kennen
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ja, maar op msn kan je ook flink genaaid worden
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
de eigenlijke ik blijft vaak maar ver achterwege..
![]() |
![]() |
#10 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
msn is een kutzaak,ik probeer zo weinig mogelijk mensen die belangrijk voor me zijn te spreken via msn...
want via msn spreken is de makkelijkste manier van ruzie uit te lokken door misverstanden
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Helemaal mee eens. Trouwens je weet niet eens of die msn naam wel over jou gaat. Straks gaat het over iemand anders. Heb ik ook 1 keer gehad, echt heel pijnlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook wel es zown soort liefde gehad...
maar wat ik niet begrijp ze laat via anderen merken dat ze je leuk vind maar ze wil je niet op msn ofzo :s ik denk dat als ze weet dat je gaat verhuizen ze miss zoiets heeft van dan heeft een relatie ook niet egt veel zin omdat jullie miss ver van elkaar vandaan zijn en elkaar miss niet zovaak zullen/kunnen zien msn is idd een kutzaak want vaak begrijp je elkaar verkeerd en je kan ook gemakkelijker liegen over dingen.... Wat voor soort gesprekken heb je met haar via dat andere email adres? want miss kan je langzaam late blijken dat je tog die ene jonge bent die zij leuk vind... aan de ene kant wel aan de andere kant niet,, ze kan boos reageren en je niet meer willen spreken ofzo (wat eigelyk niet moet kunne als ze je leuk vind) k zou iig als je niet ver weg gaat verhuizen de moed niet opgeven en proberen met haar in contact te blijven ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Waarom mag je niet via msn zeggen dat je haar leuk vind?
|
![]() |