|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Dag allemaal!
Ik ben Prakpiraat. Ik hoop hier veel leuke dingen met jullie te delen, posten, bruisen, wat dan ook. Ik ben een piraat van een best wel oude leeftijd. Ik heb met een shantykoor over de zeeën gereisd, van haven tot haven, en ik ben hier beland.. Als je nog iets wilt weten, dan moet je het vragen.. Dag luitjes, alle mensen aan dek! Prakpiraat. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hoi Prakpiraat. Wat leuk je hier te zien. Ik hoop dat jij en ik hier nog veel mogen beleven op dit zeer leuke forum.
Groetjes, Prakpiraat |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
eh hoi
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hoi prakpiraat. Ik ben een grote jongeman en ik heb me hier aangemeld door rode kruizen en lichten.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Bianca
|
![]()
Dubbele persoonlijkheid?
Welkom.
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Yeah
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Hoi. Ik ben handeling.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ben jij dan zo normaal? Met dat enge masker in je avatar. Het maakt me bang. Haal het weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als ik schizophreen was, dan had ik het wel opgemerkt dat ik onbewust posts ging plaatsen, dan had ik het wel verwijderd, ik was er nu ook niet bewust van, maar ik ben niet schizophreen, anders zou ik het wel gemerkt hebben, dat heb ik ook, maar heb het niet verwijderd, dus ik ben niet schizophreen... maar verder bedankt voor jullie verwelkomingsberichten, ik zie alles op dit forum met goede hoop tegemoet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
geweldig, die subtiliteit
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Danku, danku
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Hoi, welkom hier. Ik hoop dat je hier veel plezier mag beleven!
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Welkom hier.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Goedenmiddag Prakpiraat!
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Gegroet Roderick! Weest mij welkom hier!
|
![]() |