|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Yuaa,sorry ik vind dit droog.
Ik ben dus Romy,een exacte reden waarom ik mezelf aangemeld heb heb ik niet.Nou eigenlijk dus wel,maar of jullie erop zitten te wachten weet ik niet.Ach,wat interesseert mij 't ook.Mijn vriend is dus aangemeldt op een ander forum,en dan komt het ook vaak voor dat onze msn gesprekken vaak uitmonden op Topic's die hij uitermate geweldig vindt.Ik luister dan wel,maar toch.Dus misschien is het geen gek idee,als ik me ook eens ga uitleven op een Forum. Ofzo.Laatst was er iets ontzettends vaags voorgevallen. Ik bekijk weleens account's op het Forum waar hij zich begeeft.En het account waar ik al meerdere malen langs ben gekomen,blijkt dus van zijn ex te zijn .Ik vroeg hem tot twee keer aan toe of hij dat meisje toevallig kende,nee hoor,hij kon haar niet.Totdat ik het van haar zelf hoorde .Heel drama meteen,hij loog tegen mij --> vanzelfsprekend conflict. Maargoed,de belangrijkste details van mijn leven heb ik nu wel verteld denk ik. ![]() Ik ben Romy!
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
heeey
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
.Geen roomsoesje,maar Roomsje. Ik dacht weer een iets anders of zo.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
hehe best slecht dat je vriend over forums praat als jullie samen zijn, weet ie niet wat leukers om te doen ofzo?
|
|
|
#5 |
|
Medewerker
|
He shit, en ik dacht even dat dit topic over raamdecoraties ging.
![]() Welkom
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
Misschien niet.
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
We hebben het ook wel over andere dingen,uiteraard.Maar dat Forum staat toch wel dik op nummer éen
|
|
|
|
#9 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
,zo vaak.Maar het blijft maar terug komen.Nu ik weet dat zijn ex-vriendin daar op 't Forum zit,hoef ik er al helemaal niets meer van te weten.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Welkom hieroow
|
|
|
|
#12 |
|
architect of life
|
Jongens en ex-vriendinnen
.Welkom .
|
|
|
#13 | |
|
Lid
|
Citaat:
maar oiii! Ik vind niet echt dat jullie superboeiende gesprekken hebben, heb nog nooit met mijn voormalige vriend of mijn vriend daarvoor over een forum gesproken. Zeg gewoon dat je 't niet fijn vind om alleen over die ***forum te praten en 't ook over BOEIENDE dingen wil hebben..
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
En we hebben héle boeiende gesprekken,alleen afentoe gaat het even mis. |
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
kennen jullie elkaar ook van een forum ofzo? Ik bedoel, waar vind je iemand die 150 km weg woont?
|
|
|
#16 |
|
Medewerker
|
Vakantie zou kunnen.
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
Nee niet van het Forum,en ook niet van vakantie.
|
|
|
|
#18 |
|
Stopwoordjesverslaafde
|
welkom en waarvandaan dan wel
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Den-Haag,maar ik ben in Amsterdam geboren.
|
|