Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 May 2006, 19:42   #1
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard Btw

Eventjes..
Ben er niet zo vaak meer..
Komt omdat ik nogal een [druk] leven heb
Maar dan nog had ik wel steeds even kunnen komen kijken maar komt omdat mijn opa in het ziekenhuis ligt.. [gebroken heup]
Dus als je denkt waar komt die opeens vandaan,, waarom was ze eerst niet en nu opeens wel..

[[maar ik wil nog steeds een meeting met aantal mensen hier ]]
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 20:25   #2
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

veel beterschap aan je opa gewenst!
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 20:43   #3
Forza
Guest

Standaard

weetje waar ik tegenwoordig zo een fucking hekel aan heb? van die mensen die zo graag willen zeggen dat ze zo druk zijn, zoooooooo druk dat ze geen "tijd" hebben om even te posten op dit forum, wat een gelul! je stelt prioriteiten, en op dit moment zet je leerlingen.com ff op lage prioriteit maar ga niet zo interesant lullen dat je druk bent. Chinesen die 12 uur op een dag werken die zijn druk en hebben geen tijd voor bepaalde dingen maar als studentje heb je echt niks te klagen

ik schijt echt op die nieuwe "druk zijn" trend, ik zal je het nog beter zeggen, ik ben nooit druk! want ik maak namelijk tijd voor de dingen die ik belangrijk vind
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2006, 21:03   #4
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Forza
weetje waar ik tegenwoordig zo een fucking hekel aan heb? van die mensen die zo graag willen zeggen dat ze zo druk zijn, zoooooooo druk dat ze geen "tijd" hebben om even te posten op dit forum, wat een gelul! je stelt prioriteiten, en op dit moment zet je leerlingen.com ff op lage prioriteit maar ga niet zo interesant lullen dat je druk bent. Chinesen die 12 uur op een dag werken die zijn druk en hebben geen tijd voor bepaalde dingen maar als studentje heb je echt niks te klagen

ik schijt echt op die nieuwe "druk zijn" trend, ik zal je het nog beter zeggen, ik ben nooit druk! want ik maak namelijk tijd voor de dingen die ik belangrijk vind
Je kunt je ook druk maken om een post die ik maak natuurlijk.
Hmm wel gaaf dat je me belangrijk vindt dan, aangezien je zegt tijd te maken voor dingen je belangrijk vindt en je tijd in dit bericht hebt gestopt.

BTW natuurlijk had ik vast ergens een berichtje kunnen sturen,
maar 'sorry' daar denk ik op zo'n moment niet aan.
Zulke dingen zijn dan belangrijker voor me.
Oud 22 May 2006, 12:28   #5
Forza
Guest

Standaard

je moet het niet persoonlijk opvatten het is iets wat me in het algemeen iriteerd
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2006, 12:34   #6
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door JennyMindTricks
Eventjes..
Ben er niet zo vaak meer..
Komt omdat ik nogal een [druk] leven heb
Maar dan nog had ik wel steeds even kunnen komen kijken maar komt omdat mijn opa in het ziekenhuis ligt.. [gebroken heup]
Dus als je denkt waar komt die opeens vandaan,, waarom was ze eerst niet en nu opeens wel..

[[maar ik wil nog steeds een meeting met aantal mensen hier ]]

Beterschap met je opa..
en misschien tot op het strand
ik denk dat het tussen 10 en 16 Juli wordt ( afhankelijk van het weer )

Ik heb het als software engineer natuurlijk makkelijk.. ik kan bijna altijd ff kijken als dat ding staat te bouwen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2006, 12:37   #7
AriesNL
Guest

Standaard

Citaat:

Daar kwam een hoop opgekropte frustratie los...

smile and see the beauty of life
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2006, 13:00   #8
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
je moet het niet persoonlijk opvatten het is iets wat me in het algemeen iriteerd
Ah shit dat wilde ik graag Nee maar ff seri: Ik snap je wel hoor.. Maar ik had het anders moeten omschrijven.. Het is meer dat ik het eventjes kwijt wilde weetje, want ik ben IRL teveel met andere bezig waardoor ik soms zelf vergeet om mijn hart ook te luchten weetje.
Oud 22 May 2006, 13:01   #9
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AriesNL
Beterschap met je opa..
en misschien tot op het strand
ik denk dat het tussen 10 en 16 Juli wordt ( afhankelijk van het weer )

Ik heb het als software engineer natuurlijk makkelijk.. ik kan bijna altijd ff kijken als dat ding staat te bouwen
Dankje jongen!! Enm ik hoop tot op het strand!!
Antwoord

Berichting Regels