|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Of je vriend die ervandoor gaat met je beste vriendin. Wie heeft ooit zoiets meegemaakt? Lijkt me best wel kut.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Och, ik heb geen vrienden.
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Nee, ook nooit meegemaakt.. Lijkt me inderdaad ook wel erg kut. Ik zie alleen niet zo snel gebeuren dat één van mijn vrienden me dat zou flikken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Beter!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Haha lijkt nu net of ik in zo'n situatie zit. Thankgod niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Tja.. Dan zou die vriendin het uitmaken en die vriend van me zal dat dan voordat ze iets met elkaar krijgen het er vast wel met me over hebben, neem ik aan.. Of het helemaal niet doen wellicht..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORE!!!
|
![]()
ja maar van een kant is dat toch niet erg? als een vriendin van je met je beste vriend krijgt ... zie het probleem er niet in ...
![]() |
#8 |
Amanda
|
![]()
Als JE vriendin er van door gaat met je beste vriend
Lezen is ook een vak. Mij lijkt het fucking erg en zou er echt kwaad om zijn ![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
jeej dat zou echt zwaar slecht zijn van allebei!
Moet er niet aan denken dat het zou gebeuren... Maar kan het me eerlijk gezegd ook niet helemaal voorstellen ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Als ze het achter mijn rug om doen, dan hoef ik beiden niet meer te zien. Maar ja als ze echt die gevoelens hebben, daar kan je moeilijk iets aan doen toch? Dan heb ik liever dat ze het mij vertellen voordat er iets gebeurd is waar ze spijt van hebben, dan erna. Tzou wel echt kut zijn maar dan zijn ze tenminste wel eerlijk geweest en dan zou ik het wel ok vinden.
Ofzo. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Het ligt eraan.. als ze het er normaal met mij over hebben zou ik er minder moeite mee hebben. Het blijft natuurlijk klote en het zal echt wel pijnlijk zijn. Maar als ze elkaar dan toch leuk vinden, heb ik liever dat ik het op tijd hoor en dat er niks achter mijn rug om gedaan word. Dan zou ik wel pissig worden.
![]() |
#13 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Dat zou wel kut zijn, maar mij zal dat niet gebeuren.
![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Wel zoiets, had een ex die vind ik nog best leuk, vriendin vroeg altijd wat ik nou in hem zag en toen ging ze opeens hele tijd tegen hem praten op msn en heeft ze sex gehad met hem, best triest maarja zij is nou echt een sletje
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ja ongeveer, daar heb ik weleens middenin gezeten
![]() maar is wel goedgekomen van beide kanten gelukkig |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ikzelf heb zoiets gelukkig nooit gehad, maar een vriend van mij die heeft dat wel meegemaakt en dat was dan niet zijn beste vriend maar wel een van de jongens waar hij het vaakst mee omging en dus ook echt kut voor hem.
Ik moest hem toen nog bijna tegenhouden toen die agressief werd ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
Nee nog nooit gehad, gelukkig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
mijn "beste vriendin" vond een jongen leuk, maar ze had een relatie en ik heb nu wat met die jongen die zij leuk vond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
dat is gwn kut,dat wil je echt niet meemaken
![]()
![]() |
#20 |
Super Lid
|
![]()
Nope niet meegemaakt gelukkig..
![]()
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Kevin en Fatima sitting in a three...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Dat lijkt me wel zo kut..
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Ik ken iemand die het meegemaakt heeft. Het was op dat moment één van haar beste vriendinnen.
Men vriendin was met die gast gedurende enkele maanden mee samen. Tot zij samen hun relatie wat rust wouden gunnen; wat ruimte wouden geven. Een maand na deze beslissing, kreeg ze te horen dat die vriend samen was met haar beste vriendin. Dat dit allemaal nog eens gebeurde vlak voor een examenperiode maakte het extra triest. Door enkele details is ze dan nog te weten gekomen dat dit al bezig was gedurende dat zij samen was met die gast. Ze heeft toen de ergste periode van haar leven meegemaakt. Twee personen die ze volledig vertrouwde hadden haar bedrogen waar ze bijstond. Moest ik in haar plaats geweest zijn; onvergeeflijk!!! Gedaan - finito - fini!!! Maar mijn vriendin kon dit niet; ze zag ze nog te veel in de aula tijdens de lessen. Dus besloot ze om het te vergeven. Maar ik zie gewoon aan haar dat telkens ze die 'vriendin' ziet, er oude wonden opengereten worden. Verliefd worden kan iedereen overkomen; ook op het lief van je beste vriend/in. MAAR het feit dat je het verder laat gaan heb je WEL onder controle. En ik zou het zelfs men vijand niet willen aandoen. Dit is het laagste en het ergste van het laagste wat je op relationeel niveau iemand kan aandoen. |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
1 keer meegemaakt en het was echt kut!!!!
Ze wist dat ik op hem was en toen begon ze met hem te flirten en nu heeft zij met hem!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
wat bedoel je met waar???
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
oo okeej
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
volgens mij geen echte vriend dan...
kheb ooit voorgehad da in op een ex viel van mijn beste maat... kheb der eerst met hem over gebabbelt... kvoelde da hioj da niet graag had, nu ja, dan moet je een keuze maken he... een vriendschap voor het leven of een lief voor een tijdje... |
![]() |