|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
pudiecat
|
![]()
Kan je Duckhunt doen op een plasma tv? Want hij pakt hem niet... Hij reageert wel op het schieten zelf maar je kan niet mikken volgens mij...
![]() En ik heb pijn mn duimen van die klote knoppies van het Mario spelen ![]()
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
duckhunt is cool, heb je ook dat grote oranje pistool
![]()
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Kijk-mij-ik-heb-een-plasma-tv-en-weet-niet-dat-er-een-reciever-bij-duck-hunt-zit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() Maar hoe werkt dat dan? Hij is niet van mij en ik heb m even geleend en verder ook nooit aangesloten dus ik weet niet wat erbij moet zitten... (Je hebt ook kleine plasma schermen hoor ![]()
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 27 May 2006 om 12:05 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Bij mij werkt duck hunt ook niet op de beamer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ere lid
|
![]()
neee duh natuurlijk werkt dat niet.
Zo licht pistool maakt gebruik van de lijnen opbouw op je tv en telkens als er een lijn wordt opgebouwd op je tv ziet je lichtpistool dat en kan die weten waar die eend zit. Hoe het precies werkt kan je wel ergens lezen, want is best technisch verhaal. Maar plasma schermen en beamers gebruiken hele andere techniek kwaar opbouwen van het beeld. Dus dan werkt die zapper van nintendo niet. Ook 100 hertz tv's werken niet omdat deze te snel de beeldlijnen opbouwen en worden dus niet goedwaargenomen door de zapper
![]() |
#7 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
interlacing enzo