|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Wat?
verkiezing van de favoriete forummer. Hoe? met een knock-outsysteem. in elke ronde staan 2 forummers tegenover elkaar en jullie kiezen je favoriet. graag wel een motivering, een kort zinnetje is genoeg. zorg er wel voor dat je mensen niet beledigt of flames uitlokt. ![]() ![]() de loting is volgens een systeem gegaan. de nummers 1 tm/ 17 geplaatsten hebben iemand uit de voorrondes geloot, en de eerste 16 zitten aan de randen van het speelschema (net zoals bij tennis). dit wil ook zeggen dat de winnaar van wedstrijd 1 tegen de winnaar van wedstrijd 2 speelt (enzovoorts), en dat de finale dus zal gaan tussen iemand uit wedstrijd 1 t/m 16 en iemand uit wedstrijd 17 t/m 32. de loting is (behalve dat systeem) geheel onpartijdig gedaan. 1 Nightwolf - Meliss 7 - 28 2 L_angeldc - Raspberry 21 - 15 3 niemand - Sedes 26 - 10 4 Kolkie - JennyMindTricks 11 - 25 5 biffyclyro - xlizzx 25 - 11 6 Sander0201 - chalyken 20 - 15 7 thali - bruggi 21 - 15 8 Saduf - Bird Of Prey 16 - 20 9 AmbyPur - MrInsane - 10 chica - Alpha - 11 frox - Forza - 12 Bazzemans - Kampie - 13 bartje518 - Chrizlybeer - 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah - 15 elvenkindje - 2-D - 16 dext0r - ash-hôôle - 17 The6thgate - Kwak - 18 Atjeuh - theo tank - 19 bootje - QQQ - 20 Piraatje - TheGroovMaster - 21 Stevie - Saarah - 22 silverchair - AMF - 23 CharmedOne - neveah1987 - 24 Arie-Kanarie - WishfulDreaming - 25 appelshampoo - MissDuplex - 26 Sanne - K@rima! - 27 Tyskie - Kreej-Z - 28 joeyB - Pakspul - 29 PFP - Loy - 30 Headliner - Jamiel - 31 Ar-Tuur - RandyJC - 32 Riv3lla - BlueWolf - we doen de eerste ronde in 4 delen van 8 wedstrijden. dit om een beetje overzicht te houden. ronde 1b 9 AmbyPur - MrInsane 10 chica - Alpha 11 frox - Forza 12 Bazzemans - Kampie 13 bartje518 - Chrizlybeer 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah 15 elvenkindje - 2-D 16 dext0r - ash-hôôle in ronde 1b zien we geen echte krakers zoals in ronde 1a, of het moet de ontmoeting tussen voormalig mister forum frox en 'hate him or love him' forza zijn. jullie mogen stemmen, maak de forummer vet die je in de tweede ronde wilt zien, of haal juist de andere weg. zet ernaast of eronder wel een motivering waarom je iemand wel/niet kiest, dit hoeft maar een kort zinnetje te zijn. oja, jullie kunnen zelf al de ontmoetingen van de tweede ronde zien, bv Meliss - L_angeldc en niemand - JennyMindTricks. voorlopige deadline is vrijdag 22:00, mits er genoeg is gestemd.
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: Amber is gewoon amber en Insane is onmogelijk dom.
10 chica - Alpha: vanwege haar vriend 11 frox - Forza: Gast met humor 12 Bazzemans - Kampie: tja.. maakt me niet zo heel veel uit verder. 13 bartje518 - Chrizlybeer mede-uvt'er en voormalig medetroll. 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: goede kerel met droge humor 15 elvenkindje - 2-D: blijft een geval apart 16 dext0r - ash-hôôle: heeft een toffe moeder
"Groetjes terug." Laatst aangepast door Tyskie : 31 May 2006 om 21:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ere lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: ja hij is misterinsane dus gek genoeg
10 chica - Alpha: alpha zie ik niet zo vaak 11 frox - Forza :Ja forza natuurlijk, hoord bij de roots van dit forum 12 Bazzemans - Kampie: altijd lache met bazzemans 13 bartje518 - Chrizlybeer : Uiterraart onze bart 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah : Jaa ik moet deze jongen te vriend voor biertje in vakantie 15 elvenkindje - 2-D: voordeel van de twijfel 16 dext0r - ash-hôôle: Degelijke forum gast
![]() |
#4 |
Ja?
|
![]()
9 AmbyPur (leuke meid!)
10 chica (vind ik wel een gezellige meid ![]() 11 Forza (Frox ben ik niet echt bekend mee, en forza zie ik meer op 't forum?) 12 Kampie (Bazzemans ken ik niet zo goed, kampie ook niet maar misschien 1 % meer ![]() 13 bartje518 (bart heeft nog steeds mijn alfred video's, en verder ook een leuke ![]() 14 The Phit / 3rdboetah (Ancalagon ken ik niet, en phitje is wel een leuke gozer ![]() 15 2-D (Omdat ie oke is, en 1 straat achter me woont? ![]() 16 dext0r (geen idee, maar met ash-hôôle ben ik nog minder bekend, dus sja dan dit ![]()
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
ronde 1b
9 AmbyPur Heb ik meer mee dan met MrInsane 10 Chica FOOOOOOOOOOOOORE 11 frox Niks tegen Chris, kan het gewoon goed vinden met frox 12 BazzemansBlijft Otje he 13 bartje518 goed mee gelachen in walibi + het was een goede troll 14 The Phit / 3rdboetah goede humor 15 2-D ooit nog een vakbond mee gehad 16 dext0r mijn studentje
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bianca
|
![]()
9 AmbyPur: Omdat ze een gezellige meid is
10 Alpha: Ik ga niet op mezelf stemmen ![]() 11 frox: omdat forza meer 'hate him' dan 'love him' is ![]() 12 Bazzemans: Moeilijk.. Kop of munt 13 bartje518: geen uitleg nodig 14 The Phit / 3rdboetah: omdat ik phit grappiger vind ![]() 15 2-D: oud chatmaatje ![]() 16 ash-hôôle: omdat het een leuke meid is? ![]()
![]() |
#7 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik stem gewoon blanco bij nummer 13, is dat een optie?
ronde 1b AmbyPur-MrInsane --> Amber komt hier al veel langer chica-Alpha --> Duidelijk frox-Forza --> Ken Frox niet zo eigenlijk, maar lijkt me wel een aardige gast, maar kies hier toch voor Forza.. Bazzemans-Kampie --> Sportforum bartje518 -Chrizlybeer Ancalagon -The Phit / 3rdboetah --> Duidelijk ![]() ![]() elvenkindje- 2-D --> 2-D Nooit meer gezien hier.. dext0r-ash-hôôle --> Zelfde als bij Ambert.. Slechts één tweetje dit keer 9)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
pudiecat
|
![]()
9 AmbyPur: ik heb niks met Mr insane.
10 chica: lastig maar toch chica... 11 frox - Forza: 12 Bazzemans: goeie gozer ![]() 13 bartje518: Mede omdat ik die ander niet ken. 14 The Phit / 3rdboetah: goede humor. 15 elvenkindje: Ik kan altijd goed lachen om zn mooie opmerkingen ![]() 16 dext0r: ll.com goeroe
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
2 tweetjes tel ik er
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
9 AmbyPur : Sorry Erwin.. met Amby heb ik forum gezien meer..
10 chica : Waarom zou ik in godsnaam Alpha kiezen? 11 frox : Forza heb ik niets mee.. en frox nix tegen.. 12 Kampie : De enige reden dat ik op mezelf stem is dat ik meer dan 1 puntje wil ![]() 13 bartje518 : chrisly heb ik niets mee 14 The Phit / 3rdboetah : Ancalagon? Wie?? 15 2-D : Heb niets met mannen met lang haar.. 16 dext0r : beter bekend mee dan met ass-hole
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Super Lid
|
![]()
gelukkig ben ik er nog om je te helpen he
![]() Zal het de volgende keer pm-en om je een publiekelijke afgang te besparen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane Lief meisje
![]() 10 chica - Alpha Ook een leuk verliefd meisje en met alpha heb ik eigenlijk niks 11 frox - Forza Lieve jongen was leuk in walibi ![]() 12 Bazzemans - Kampie Heeft me nog een lift gegeven ![]() 13 bartje518 - Chrizlybeer lijkt me duidelijk, vriendje ![]() 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah mn boyfriend 15 elvenkindje - 2-D 2 d is nauwlijks meer te vinden. 16 dext0r - ash-hôôle is leukkkkkkkk
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane; omdat haar nickname te gaaf is.
10 chica - Alpha; omdat hij irl best okee is. 11 frox - Forza; omdat ik niet van vitesse hou. 12 Bazzemans - Kampie; omdat ik appelsientje niet lekker vind en sapmans dus ook niet zo leuk.. ik weet het dus gewoon niet 13 bartje518 - Chrizlybeer; voormalig collega-troll 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah; omdat hij anders geen enkel puntje zal krijgen 15 elvenkindje - 2-D; omdat hij zo lekker emo is 16 dext0r - ash-hôôle; omdat hij alexis bledel ook leuk vindt
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 31 May 2006 om 21:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
AmbyPur- MrInsane Amber is gewoon relaxt, en MrInsane ken ik niet
chica- Alpha Ik ken Alpha niet, met Chica heb ik meer ![]() frox - Forza hmm moeilijk, FroX heeft wel leuke humor, maar met Forza kan ik ook lachen en heb ik al es gemeet Bazzemans - Kampie ![]() bartje518 - Chrizlybeer Bartje komt ook vaak op TilburgWest ![]() Ancalagon- The Phit / 3rdboetah Hij is lekker elvenkindje- 2-D vet aardig dext0r - ash-hôôle moeilijk.. 50%-50% |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
9 AmbyPur - Ambypur is wel aardig
10 chica - ja is een gevoel 11 frox - Moeilijk maar is een goede gast denk ik 12 Kampie Ja ik heb niets met bazzemans 13 bartje518 - ik moet toegeven het is een icoon hier op het forum 14 The Phit / 3rdboetah is wel een grappige gast 15 elvenkindje- er moet toch iemand zijn om te bashen 16 dext0r - maakt me niet uit Laatst aangepast door PFP : 31 May 2006 om 21:56 |
![]() |
![]() |
#17 |
Medewerker
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane : geen idee waarom
10 chica - Alpha ![]() 11 frox - Forza : Ken hem niet zo goed, maar toch 12 Bazzemans - Kampie Moeilijk, maar toch Kampie 13 bartje518 - Chrizlybeer : heb ik gewoon meer mee 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah : gewoon een gevoel. 15 elvenkindje - 2-D : Elfje is wel cool 16 dext0r - ash-hôôle voetbal chikkie ![]()
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - Omdat ik mistah insane een beetje simpel vind
10 chica - Omdat alpha met atjeuh heeft gehad ![]() 11 frox - Geweldige opmerkingen 12 Bazzemans - Omdat kampie niet op mij stemt ![]() 13 Chrizlybeer - Toch stukken meer humor dan bert 14 The Phit / 3rdboetah - Ancalalalagon(sorry l_angel) is emo 15 2-D - Als hij nou op mij stemt, stem ik op hem.. als hij niet stemt tel deze dan maar niet mee ![]() 16 ash-hôôle - Ze heeft tieten en dex niet. En dex is emo Ik wil graag alvast mijn moeder bedanken |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik geloof niet dat hij nog komt stemmen..
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
AmbyPur: voor die keren dat ik haar heb gezien en gesproken, aardige meid
chica: alpha kan soms een beetje overkomen dat hij uit de hoogte doet frox: geen id eiglijk ![]() Bazzemans: -, hoewel ik ze allebei soms een beetje bijdehand vind ![]() bartje518: tsja... The Phit / 3rdboetah: meer over gehoord elvenkindje: mjoeeeeesick ![]() ash-hôôle: goeie aanwinst voor MF ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
The Consultant
|
![]()
kan ik niet gewoon een formuliertje invullen waarin ik mezelf terug trek ofzo...
![]() wie denkt uberhaupt aan mij als ze zoiets organiseren ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
9 AmbyPur - omdat ze me ooit smste
![]() 10 chica - omdat die uit nh komt 11 Forza - omdat je bij huize forza onder de gordijnen mag slapen ![]() 12 Bazzemans - heb ik ooit het bed mee gedeeld, tja ![]() 13 bartje518 - niet het bed mee gedeeld, wel in zijn zus dr bed gephit. ![]() 14 The Phit - omdat ik die angarcamel niet ken ![]() 15 elvenkindje - omdat hij dus wel garcamel kent. ![]() 16 dext0r - omdat hij de ex van ambypur is, en ambypur smste me ![]() ![]()
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
9 AmbyPur ( 7 ) - MrInsane Amber <3 <3 3 <3 <3 <3 <3
10 chica ( 22 ) - Alpha ( 43 ) Omdat ze de ex van bart is ![]() 11 frox ( 32 ) - Forza ( 44 ) Ik stem altijd op ex-forumbazen. 12 Bazzemans - Kampie ( 11 ) sportforummert. 13 bartje518 ( 13 ) - Chrizlybeer Omdat we beide fan zijn van Wiljan Vloet 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah ( 17 ) Omdat hij zo goed kan schaatsen 15 elvenkindje ( 21 ) - 2-D ( 39 ) mja, zo af en toe heeft die elf nog wel eens opmerkingen die wel aardig zijn. 16 dext0r ( 4 ) - ash-hôôle Ondanks dat hij me 1200 keer een ban heeft gegeven, mij 9000 nieuwe (exotische) proxys liet zoeken, 1300 nieuwe e-mail adressen aan liet maken is het toch geen kwaaie gast. |
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - Leeuke meid!!
10 Alpha - Geen flauw idee. 11 forza - Lijkt me n aardige gast 12 Kampie - Kken ze allebei niet.. 13 Chrizlybeer - Lijkt me iets leuker. 14 The Phit / 3rdboetah - Zie k vaker op t forum. 15 elvenkindje - Ben k fan van. 16 ash-hôôle - Leuke leuke meid!!
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Werkt zeker bij de Mc? |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik deeeeeeeeeeenk dat Frox zijn battle open heeft gelaten.. En dat van the phit en 3rd boetah vind ik ook een raar iets ( ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Net of ik een dubbele persoonlijkheid heb :
![]() ![]() en uvt was kut ![]()
![]() |
#32 | |
Lid
|
![]() Citaat:
(overigens won BoP met het kleinste verschil uit het hele deel, maar dat terzijde dus).
![]() |
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
kub, hvt. ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@ Steve: QQQ, Saarah, Woudjuh of AriesNL misschien?
![]() |
![]() |
#37 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
even een vraagje alvast voor de volgende ronden.
Wie zijn wisful dreaming en rivella?
![]() |
#39 |
Whooohooo
|
![]()
9 AmbyPur - Amber is hip
10 chica - Chica lijkt me leuk en ik hou niet van ballo's 11 frox - erg aardig 12 Bazzemans - lijkt me ook heel aardig 13 bartje518 - zou ik best wel een biertje mee kunnen drinken denk ik 14 The Phit / 3rdboetah - lijkt me ok 15 elvenkindje - is hier vaker 16 ash-hôôle - lief meisje
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
Zou Saduf Bluewolf wel kennen?
![]() |
#41 | |
Lid
|
![]() Citaat:
riv3lla = luie-donder = woudjuh vermeld ik tegen die tijd ook nog wel in de openingspost
![]() |
![]() |
#42 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Rivella is onze vriend woudjuh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
leeeuk, saartje was altijd lief
![]()
![]() |
#44 | |
Lid
|
![]() Citaat:
De enige echte Belgische chick, die op haar 14e tot diep in de nacht in het cafe van haar vader werkte. Spontane meid, altijd in voor een gezellig forumpraatje. Stem slim, stem vrouw, stem Saaaraaaaah!
![]() |
![]() |
#45 | |
Lid
|
![]() Citaat:
EN JA IK BEN ER BOOS OM ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lid
|
![]()
Je kunt je beter zorgen maken aangezien ze zelfs Saduf blijkbaar hoger aanslaan dan jou.
![]() |
#47 |
Lid
|
![]()
Ach joh, ik breng hier de w00t tegen 2-d!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
9 MrInsane, met de andere totaal niets
10 Alpha, FORE! 11 frox - Forza laat ik ook open 12 Bazzemans - Bazzemannss rulez 13 bartje518 - Uiteraard kies ik voor de mijnwerkersclub ![]() 14 The Phit / 3rdboetah, dit was easy, in het echt gemeet en lache gast 15 elvenkindje - 2-D, 2-d ook gemeet en was ook lache 16 dext0r - lekker kapsel |
![]() |
![]() |
#50 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur, duidelijk
10 chica, met alpha heb ik niks en chica is leuk 11 frox, een lastige, want forza vind ik leuk op msn en frox ken ik niet, maar frox vind ik leuker op het forum dan forza, en aangezien het verkiezing is tot leukste forummer, toch frox. 12 Bazzemans, niet echt een reden.. moet toch kiezen. 13 bartje518, leuke jongen. 14 The Phit / 3rdboetah, ook leuk. 15 elvenkindje, meestal wel leuke opmerkingen. 16 ash-hôôle, heb ik meer mee, leuk meisje |
![]() |
![]() |