|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Speciaal voor Wendy dan
![]() Het geluid van de stilte Oorverdovend, Maar toch zo zacht Zwijgend, Als sterren in de nacht Het geluid van de stilte Als een zachte bries Waarin ik langzaam Mijn stem verlies Het geluid van de stilte Als in stilte voor de storm Zo luidruchtig zachtjes De impact enorm |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
tweede couplet vind ik mooi gevonden, de rijm komt daar niet vergezocht over
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Zo denk ik er eigenlijk ook over, Anne...
Er zijn mensen die het heel mooi geschreven vinden, maar zelf denk ik dat ik er meer uit had kunnen halen... Ik weet ook wel wat er niet loopt, zoals jij zegt.. Maar ik weet niet precies hoe ik dat anders vorm moet gaan geven. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik heb er gewoon geen woorden voor, ik hou van gedichtjes lezen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat zoiets in je zit, eigenlijk. Het is een vorm van creativiteit...
Ik ben nu bijna 17 jaar oud en schrijf al zeker 10 jaar. Vroeger bedacht ik ook gedichtjes, maar kon ze nog niet opschrijven. Het is altijd een manier van uiten geweest voor me. Ik weet niet hoe je die dingen aan moet leren en om eerlijk te zijn geloof ik ook niet dat het aan te leren is. Er zijn wel rijmschema's en technieken en dergelijke, maar dat is meer om de creativiteit die al in je zit te verbeteren en te versterken. Het enige dat ik kan zeggen: Probeer gewoon eens te schrijven! Gewoon je hoofd leeg maken en doelloos op papier wat gaan neerpennen en daarna gaan analyseren wat je hebt gedaan en waarom je dat zo hebt gedaan. Het hoeft niet goed te zijn, maar geeft je in ieder geval een helder beeld van je kunnen, daarna kan je proberen om over bepaalde onderwerpen wat te gaan schrijven op de manier zoals jij schrijft.. Succes! ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
oke bedankt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
En Wendy, is het al gelukt?
Zo ja: Let me read! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Dit gedicht kon zo door naar de schrijfwedstrijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Dankje Dunja
![]() Ik heb geen gedicht voor de schrijfwedstrijd ingezonden *schaam* Ik was 't vergeten te doen ![]() Maar goed, ik ga nu gewoon lekker jureren ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |