|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik zit in groep 8 en ik heb net donderdag mijn afscheidsmusical gehad. Het heet zwendel. Ik vertel jullie er later wel meer over.
Het ging in elk geval heel goed en het was heel leuk. Zijn er meer kinderen die in groep 8 zitten? Vertel hier over je afscheidsmusical en je ervaring. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Wij hadden de musical Abbacadabra.. Misschien kent iemand die wel. Het ging over een groep schoolkinderen die in een sprookjesboek terecht kwam. De liedjes waren allemaal abba-nummers maar dan tuurlijk met een andere tekst. Zo was money money money een liedje van pinoccio wat toen mijn neus, mijn neus, mijn neus heette
![]() ![]() erg leuk allemaal. Ik speelde een van de schoolkinderen en Assepoester ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Onze musical in groep 8 heette Feestlift
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medewerker
|
![]()
Onze musical heette het griezel museum.
Het ging over een groepje kinderen dat tijdens een bezoek aan het museum van de rest gescheiden werd, en de nacht moest doorbrengen in het museum. Waar 's nachts alle griezels tot leven kwamen ![]() Ik had maar een klein rolletje, hoefde eigenlijk niet eens iets te zeggen totdat er iemand 5 minuten voor dat we begonnen ziek werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
In onze musical had groep 8 en juf Carly een cruise gewonnen naar Rangiroa. Verzorgt door de dikke deuro club. (waar ik bij zat ![]() Het cruiseschip bleek uiteindelijk een oud vrachtschip te zijn. Toen kwamen we in een storm. Het schip zonk en we hadden vlotten gebouwd. We strandde op het eiland tango. Daar blijkt dat Quispel bedrogen was. Want het eiland was van een afrikaanse koning, Zadè genaamd. Juf Carly werd verliefd op hem. Maar Zadè had een gemeen plan bedacht waardoor elk lid van de dikke deuro club het eiland kocht. De kinderen van groep 8 hadden het door. En vertelde het aan iedereen. Uiteindelijk bleek dat Zadè Zadelplof (een ander lid van de dikke deuro club) was. En toen kwam alles tog goed doordat Zadelplof en juf Carly gingen trouwen. ![]() Het was een fantastische avond toen we optraden. Heel gezellig en een prachtig afscheid. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Btw, nog een leuk zinnetje van mij.
Toen we net op het schip waren. En het bleek dat het een oud vrachtschip was. Eerst Quispel: Het kost jullie allemaal niks. Ik betaal alles! Yvette (IK!!!!!!) :(cynisch) En bedankt nog. Als we het halen tenminste. Dit schip kreunt en steunt als een zwaar bejaarde zeeman. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() ![]() Ik was Manus de rat, rechts op de foto. |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
leuke foto
![]()
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
Onze musical heette "het spoor van bijster". Ik had daarin een dubbelrol, omdat we maar 17 leerlingen in de klas hadden. Ik begon als buschauffeur, maar die rol was maar heel kort en kwam vervolgens terug als de boswachter die de andere kinderen de weg moest wijzen (d.m.v. briefjes) naar de meester die ontvoerd is. Achteraf zat ik gewoon samen met de meester in een groot complot en zat de meester gewoon bij mij thuis..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ja?
|
![]()
Die van ons heette De vloek van gunder.
![]() Gunder was een graaf ofzo en die verwaarloosde zijn volk, en hij gaf en kreeg geen liefde. Toen werd er dus een vloek over hem uitgesproken, en dus dwaalde hij rond totdat er voor hem een liefdeslied werd gezongen. en dan nog heel wat eromheen. Was wel leuk. Bij ons moest een rol ook door meerdere kinderen gespeeld worden, omdat we veel kinderen in de klas hadden.
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet meer hoe die van ons heet... Maar iig ging het over een vliegveld en daar was een misdrijf gepleegd en steeds kreeg je een stukje uit het leven van bepaalde figuren te zien enzo.
Ik was de monteur die de vliegtuigen repareerde... ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Het valt me op dat in veel musicals liefde voorkomt.
![]() Dat maakt het interessanter ofzo. ![]() Was dat bij jullie ook? Bij mij wel. ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
blikflits, en ik mocht steeds zorgen dat het publiek ging klappen..
ow en ik werd vergeten voorgesteld te worden!
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Amanda
|
![]()
[QUOTE=Bazzemans]Onze musical heette "het spoor van bijster". QUOTE]
Hehe het spoor van bijster deden ze ook bij ons op school. Maar van de musical in groep 8 weet ik niet veel meer, wel dat we te veel leerlingen hadden waardoor sommige mensen geen rol hadden.