|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Omdat de meeste mensen mijn vorige topic niet echt bekeken (waarschijnlijk een verkeerde/slechte/onduidelijke titel gekozen, ben dan ook een belg voor iets hé).
Hoihoii iedereen!! Ik vond niet echt een rubriek waar ik m'n vraag kon posten, want het paste nergens echt goed bij, dus stel ik hem wel hier. Het zit zo: op 22 augustus ben ik precies 6 maand (= een halfjaar, jawel ) samen met mijn vriendje . Ik weet niet zo goed wat ik hem kan geven voor zijn verjaardag en voor dat halfjaar samenzijn (liefst iets apart voor beide gelegenheden ). Geld is niet echt een probleem, zolang er geen voorstellen gedaan worden à la "maak een reis rond de wereld" want ik ben geen miljonair. Willen jullie me asjeblieft zo snel mogelijk helpen? Dikke zoen, prinsesjj. |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
leuk als (extra) cadeautje (want ik zie dat je van brugge bent): op het simon stevinplein kan je je eigen koekje (of zeg maar koek) maken met een boodschap op. zag er wel leuk uit.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Iets liefs en simpels. Of samen een dagje uit. Romantisch... Zoiets.
![]() |
![]() |