|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hoi,
ik ben 15 jaar en ga altijd met zo'n 4 mensen om (mijn vrienden). die wonen ook in mijn dorp trouwens. het probleem is dat ik ze eigelijk een beetje saai vind ![]() ![]() ![]() al bedankt vast trouwens als je dit hele verhaal gelezen hebt ![]() ![]() en kunnen jullie wat tips geven of wat jullie zouden doen? boy15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Je hoeft toch niet 1 groepje vrienden te hebben waar je alles mee doet. Ik bedoel probeer je sociale leven breder te houden dan dat. Je kan idd sommige vrienden gebruiken als springplank om andere mensen te leren kennen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
architect of life
|
![]()
Wat onze vriend PFP dus zei.
Eigenlijk moet je gewoon je spontane zelve zijn. Eens een gesprek aangaan met een van hen en dan blijkt vaak dat ze wel een paar dingen met jou gemeen hebben. Hetzij een of meerdere hobby's, een voorkeur voor bepaalde muziek, enzovoort enzoverder. Op die manier kan je buiten het uitgaan met hen in contact komen om eens af te spreken om naar de film te gaan of een optreden van de ene of de andere of eens een partijtje voetbal als jullie beiden voetballen, ... Succes ermee!
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ok bedankt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |