|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Een van de plannen van Gemeente Enschede en het zal wederom in een woonwijk worden geplaatst
( toevallig in dezelfde wijk als waar ik woon ). Ik heb het vernomen van iemand die bij mij in de buurt woont: Hij is nu handtekeningen aan het verzamelen om het tegen te gaan. Dat kun je niet menen man ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Heej, ik woon ook in Enschede...
![]() Is dat echt juiste informatie die je hebt? Dan is het niet te geloven! Na die vuurwerkramp willen ze nog steeds een opslagplaats in een woonwijk doen!? Ongeloofelijk gewoon. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dat lijkt me heel sterk, kom eens met bronnen
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Mensen zijn echt dom dat ze zoiets ( weer doen ), maak dan gewoon een bunker buiten de stad onder de grond en doe het daar, niemand last en als ontploft is het onder de grond.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik zou de hele boel maar afblazen.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Über Mensch
|
![]()
Denk je nou echt dat als ze dat ding weer in een woonwijk bouwen dat ze geen nieuwe maatregelen nemen die zo een soort ramp voorkomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
pfff dat kk mannetje in dubbel
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Het is echt waar. Een winkel wil hun vuurwerkopslagplaats uitbreiden. Ik heb er de laatste tijd verder niet veel meer over gehoord.
http://enschede.sp.nl/bericht/9377/0..._roombeek.html |
![]() |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
Er werd gisteren in almelo een handtekeningenactie gehouden tegen een vuurwerkopslagplaats in een woonwijk.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Super Lid
|
![]()
Hierbij is echter totaal geen vergelijking te maken met de situatie zoals die toen met de vuurwerkramp was..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
hehe ze hebben wel humor daar
![]()
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik neem aan Kwak dat dat een serieuze opmerking was, want het klonk anders behoorlijk lomp
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest