|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi allemaal,
Ik ben Damian, ben 19 jaar en ben nieuw op dit forum. Ik kwam toevallig op deze site terecht omdat ik informatie zoek over het krijgen van een kindje. Mijn ex-vriendin is inmiddels 8 maanden zwanger en ik hoop ervaringen met andere jongens/meiden uit te kunnen wisselen die hetzelfde hebben mee gemaakt. Of gewoon gezellig kletsen met andere hier op het forum ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Welkom
![]() Ik denk niet dat hier veel mensen zijn die hetzelfde meemaken/hebben meegemaakt. maar toch welkom ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
welkom
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Welkom!
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik geloof niet dat er veel mensen zijn die zwanger zijn of een kindje verwachten er is wel ene topix waarin iemand opzoek is naar iets met kindjes tienerzwangerschappen en baby's geloof ik. Ikw ete niet meer precies.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Welkom
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik ben een beetje laat, maar alsnog welkom.
![]() |
![]() |