|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hee iedereen !
Waarschijnlijk heeft dit probleem vast al eerder hier ergens gestaan.. maarja.. Ik vind een jongen bij mij op de sportvereniging heel erg leuk.. ik zie hem alleen voetballen en ik weet niet of ik hem durf aan te spreken, eigenlijk weet ik gewoon niet wat ik dan zou moeten zeggen.. Weet iemand misschien hoe ik in contact met hem kan komen? Of wat ik tegen hem zou kunnen zeggen.. ? ik ken zijn vrienden enzo niet, dus dat is niet egt een oplossing.. dus iemand tips?? Alvast Bedankt ..! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Scholier in tas en boek
|
![]()
Loop '' per ongeluk'' tegen hem op als hij de kleedkamer in gaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Of hij vind je een idioot die beter uit zn doppen moet kijken.
![]() |
#4 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Je kan hem een briefje gaan geven met daarop: dat hy er eigenlek best leuk uitziet en dat je hem graag zou willen leren kennen
![]() mss kan je ook je gsm nr en of je email erby zetten ![]() Als je dit nii zelf durft gaan geven laat een vriend of vriendin het dan aan hem gaan geven en zien wat hy doet ![]() Veel succes Grts |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Bedankt !!
![]() ![]() Meer tips zyn altijd welkom ! |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Misschien kan je in de cantine, als hij bv alleen drinken staat te bestellen, hem is aanspreken. Zeg bv iet zoals 'daar krijg je dorst van he? =D' de volgende keer als je hem ziet kan je nog is hallo zeggen of iets duidelijk glimlachen. Dat maakt het al veel gemakkelijker om een echt gesprek met hem te beginnen! Dan kan je vragen wat hij daar doet en of hij er vaak is enz. Zo zal hij het niet raar vinden dat je hem aanspreekt en denken dat je gewoon van het sociale typje bent ;-).
groetjes |
![]() |