|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Iedere dag wordt je er wel mee te maken.
Lijk ik hier niet te dik in. In deze broek heb ik geen kont. Wooh die push-up bh is wel heel erg push-up. Ieuw deze string.boxer.onderbroek schijnt door. Staat dit me wel. En heel soms heb je zoiets van ooh pff het boeit me vandaag helemaal even niks. Die dagen waren eerst uniek voor mij. Maar de laatste maanden heb ik haleluja vaker de gedachte wat maakt mij het uit als ik me er maar lekker in voel. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de verschillende kledingstijlen. Ghotic, casuel [als je het zo schrijf., ik weet zeker dat je het niet zo schrijft ![]() apart , streetware, zooveel. teveel soms. Wat vinden jullie mooi en maken jullie ook wel eens zelf dingen. Ik verf soms wel schoenen enzo en ik hou zelf heel veel van [ kom dat woord weer zucht] casuel met een beetje apart. wel zo van ooh dat is leuk maar niet zo dat alle mensen je gelijk aan kijken enzo. Ik vind bijv. een simpel shirtje met skinny jeans en rood geverfde schoenen van de scapino leuk om te zien/aan te hebben. Ook is het leuk als je knoopjes/strikjes op je broek naait.Voor jongens vind ik die vans schoenen geweldig ![]() Ik ben benieuwd of jullie ook eigen creaties hebben. En vooral van de jonges , creëren jullie wel eens eigen kleding? Nja ik hoop dat hier op gereageerd wordt en alsjeblieft leuke reacties ![]() ![]() Liefs .. |
![]() |