|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij te helpen, ik gebruik onder meer dit artikel (het filmpje doet er niet toe) voor een economie PO waarbij ik voor elk artikel drie economische begrippen eruit moet pikken, ze uitleggen en ook nog twee examenvragen verzinnen en daar antwoord op geven. De drie begrippen zijn me al gelukt, ook heb ik al een vraag verzonnen (als er wordt gestopt met het melkquotumsysteem, wat voor gevolg heeft dit dan voor de boeren?) waarop ik nog een antwoord moet verzinnen, maar ik kan echt géén enkele andere vraag erbij verzinnen. Als iemand zo vriendelijk zo willen zijn om te helpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Heb inmiddels al twee vragen verzonnen, kan iemand mij nu nog helpen met een paar argumenten verzinnen waarom het melkquotumsysteem zou moeten blijven? Ik heb al:
- Door het melkquotum hebben kleinere bedrijven de kans op een langer bestaan. - Zonder een melkquotum is de kans op een overschot groot, hierdoor ontstaan er hoge subsidiekosten. Met een melkquotum zijn die kosten beperkt. Bvd. ![]() ![]() |
![]() |