|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() ![]() vandaag bij nederlands kon je vrijwillig een opdracht doen: neem een nummer (maakt niet uit van welke taal) en zet er je eigen songtekst onder. ik denk ik doe is gek dus ik doe mee, samen met een vriend van me .. gelijk al wat met lyrics begonnen, ik zat te denken aan het liedje van Michael Jackson - They dont really care about us. ( http://www.youtube.com/watch?v=4onBegUBY9s ) Het onderwerp is broeikaseffect. Maar nu heb ik jullie hulp nodig ![]() Broeikas-effect Beetje respect Anders heb ik morgen, mn haar gevlecht En te-recht CFK's, uitlaatgassen, we moeten op onze tellen passen, de CFK's moeten verkassen, anders moet je de aarse kussen het leven is zo waardevol, wij zijn onze eigen mol, we maken het te bol, ja de aarde raakt te vol Al Gore maakte al een fillem, ik zat helemaal te trillen, een voorbeeld dat zet hij neer, gaan met die fiets heen en weer Nou wil ik vragen of jullie nog wat toe te voegen hebben ![]() bvd ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Doe ff lekker zelf je huiswerk
slotje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Kvind wel een fijne opdracht
kzen ff in een oncreatieve bui, dus nu ff ni veel toe te voegen. Laatst aangepast door Yanneuk : 7 February 2007 om 22:03 |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() |
![]() |