|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wij zijn 3 studenten van het Grafisch Lyceum Utrecht en we zijn bezig met een onderzoek voor Nederlands over internetrelaties/dating. We hebben een paar vragen over internetdating. Als je ons wilt helpen, en je wilt deze vragen voor ons beantwoorden, dan zijn we je erg dankbaar!
1.Heb je ervaring met internetdating? 2.Op welke manier heb je via internet onbekende personen leren kennen? 3. Was je op zoek naar een relatie via het internet? Zo ja, waarom? 4. Kan je mensen makkelijk/goed vertrouwen op deze manier? 5. Spreek je ook af met personen die je op deze manier hebt leren kennen? Zo ja, hoelang en op welke manier heb je gecommuniceerd met die persoon? Ga je in zo’n situatie alleen of neem je iemand mee? En spreek je af in een plaats die je kent of ook in onbekende plaatsen? 6. Ben je wel eens bang dat iemand hele andere bedoelingen heeft dan hij/zij zich voordoet? 7. Als je heel je verhaal nog zou willen vertellen over internetrelaties, of je mening kwijt wil of een eigen inbreng, dan horen wij het graag! Je kunt ook een email sturen naar: onderzoek_inetrelatie@live.nl (je blijft anoniem, want we gebruiken geen namen) Groetjes Linda, Leonie en Rosan |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Moet je homo zijn om te mogen antwoorden of...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Iedereen mag het invullen, maar als je er wel eventjes bij zou willen zetten of je homo bent of niet,of iets dergelijks dan zou dat fijn zijn.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Zeau. En nee, ben geen homo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben geen lesbienne
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
1.Heb je ervaring met internetdating?
ja, ontzettend veel. 2.Op welke manier heb je via internet onbekende personen leren kennen? via chatboxen 3. Was je op zoek naar een relatie via het internet? Zo ja, waarom? Ik heb niet zoveel vrienden die hetzelfde zijn als dat ik ben, dus in beginsel ging ik voor vriendschap, maar soms groeide het uit tot wat meer. 4. Kan je mensen makkelijk/goed vertrouwen op deze manier? Ja, tegenwoordig bestaan webcams, e mail, telefoon. Als je niet al te naïef bent, heb je heus wel door of iemand dezelfde bedoelingen heeft als jij. 5. Spreek je ook af met personen die je op deze manier hebt leren kennen? Ja. meerdere malen, ik zit nu geloof ik op zo'n 4 personen. Zo ja, hoelang en op welke manier heb je gecommuniceerd met die persoon? Sommige spreek/zie ik nu nog. Anderen heb ik één keer ontmoet en toch ontdekt dat diegene niets voor mij was. Ga je in zo’n situatie alleen of neem je iemand mee? Alleen. En spreek je af in een plaats die je kent of ook in onbekende plaatsen? Ja. ook onbekende plaatsen. 6. Ben je wel eens bang dat iemand hele andere bedoelingen heeft dan hij/zij zich voordoet? Nee. ik ben meestal meer bang dat het weer zo'n lulletje rozenwater is waar ik niets mee kan. 7. Als je heel je verhaal nog zou willen vertellen over internetrelaties, of je mening kwijt wil of een eigen inbreng, dan horen wij het graag! Nou, ik raad het wel aan maar als ik één tip mag geven, pas op want als het niet blijkt te zijn wat je ervan verwacht had is het wel lastig om weer van ze af te komen. |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
oja hetero.
|
![]() |