|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey mensen,
ik heb een probleempje, ik woon in het zuiden des lands, en daar wordt carnaval gevierd ![]() ![]() ![]() Wat moet ik doen? Heeft iemand misschien tips? xxx dank jullie wel |
![]() |
![]() |
#2 |
knetterbek
|
![]()
en je noemt haar een vriendin ??
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je moet die jongen gewoon aangeven als hij je getongt heeft mag je dat rekenen tot verkrachting anders heeft ie je aangerand
|
![]() |
![]() |
#4 |
knetterbek
|
![]()
ja indd
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
"Oh leuk joh, vreemdgaan en je geliefde kwetsen. Moet je ook eens proberen !Zo niet, dan verplicht ik het je "
Leeeeuke vriendin ![]() Als het een keer voorkomt dat je samen met je vriend en je -zogenaamde- vriendin samenbent en je zult zeggen hoe het is gegaan, zal die vriendin van jou ook nog eens keihard het tegenovergestelde gaan beweren. Damn, dumpen die meid. Je relatie kan ook niet doorgaan, door telkens met een -naar jou gevoel- schuldige daad rond te lopen (schuldgevoel kun je het niet eens noemen: Je werd verplicht en je duwde gewoon weg. Ze wisten immers ook dat je bezet bent). Laat weten dat je dit een serieuze kwestie vindt. Vertel gewoon hoe het precies is gebeurd. en wat sjorsje betreft: Daar schiet je ook niks mee op helaas btw: Nou geloof ik ook mijn vriend: Een paar jaar geleden werd hij weleens gevraagd voor een afspraakje o.i.d. , terwijl ze wisten dat hij met mij samen was/is. Wat een rotte appels lopen er rond zeg ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 20 February 2007 om 17:22 |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Jamiel kvind dat je altijd hele goede advies geeft
![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
fijn voor je
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
![]() |
#9 |
knetterbek
|
![]() ik zie niet in waarom niet ??
![]() |
#10 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij de regels eens na moet lezen ![]() Ontopic. Ik zou me niet schuldig voelen, omdat je het niet wou. Je bent gedwongen en de enige die hier boos mag zijn ben jij, op die 'vriendin' van je. kop op, je komt dr wel overheen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Super Lid
|
![]()
Wat een stomme vriendin.
![]() Maar volgens mij hoef jij je niet schuldig te voelen. je wou het zelf niet eens. Ik denk dat als je het aan je vriend vertelt hij het echt wel begrijpt.(dat mag je verwachten IMO)
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook een relatie met 2 meisjes maar ik neuk regelmatig met andere mensen, dat is helemaal niet vreemd, mijn vriendinnen vinden dat ook niet erg
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ik vind het maar raare antwoorde die jij geeft jaap12. sorry.
|
![]() |
![]() |
#14 |
knetterbek
|
![]()
ja indd geeft maar weer aan waar jou IQ zit jaap