|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Voor wie vrijgezel is en een vriend(in) zoekt. Waar moet hij/zij zeg maar aan voldoen? Moet ze humor hebben, avontuurlijk zijn etc. etc. En dan bedoel ik niet hoe ze er qua uiterlijk uit moet zien, of dat ze lief moet zijn, maar juist die andere eigenschappen.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wat ik zelf belangrijk vind is dat ze sportief is, humor heeft en dat ze van muziek houdt ofwel muzikaal is.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ze moet mn humor snappen en van muziek houden. Ook is nymphomanie wel leuk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind het belangrijk dat ik met iemand kan lachen en het is dan toch wel handig om dezelfde humor te hebben. Hmm opzich hou ik niet zo van 'verlanglijstjes', het is toch een beetje raar om te zeggen 'ik wil dit en dit en dit en daar en daar en daar moet ie aan voldoen'.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
iig, je weet wat ik bedoel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
- Knap zijn
- Aardig zijn - Moet er mee kunne praten - MOet er mee kunnen ruzien - Moet betrouwbaar zijn - Moet tijd hebben - Moet niet te ver weg wonen - enz enz enz ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
het klopt wel hoor.. Dat twee tegengestelde karakters heel vaak niet samengaan. (soort zoekt soort is eerder juist)
psychologie! psychologie! Nu ontopic: wat zoek ik in 'mijn toekomstige' ? - verstand! (heel belangrijk...) - aandacht en liefde - tijd (hoort misschien een beetje bij aandacht?) - gezond verstand (dus bijvoorbeeld niet iemand die Hitler geweldig vindt, of anarchistische droombeelden of iets dergelijks heeft) - karakter! (geen meelopertje, iemand met een eigen mening met wie je kunt discussiëren tot een kot in de nacht) - spontaniteit (geen verlegen iemand, af en toe eens heel spontaan een verrassing,...) ach, ga zo maar door, ik vind hem toch niet.. ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
- sportiefff.. liefst voetbal
![]() - betrouwbaar - lieff ![]() - niet te ver weg.. - tijd in mij steken ![]() joah.. dat ware wel de belangrijkste dingen ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
hij moet lang zijn
hij moet lekker zijn (gewoon geil zijn) een lekker kontje hebben veel geld hebben humor hebben slim zijn bla bla bla ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik moet geen meisje die op zoek is
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Eentje die niet zo vaak sjaggo is. Van dat soort wijven gaat mijn hele humeur naar de knoppen.
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Mijn vriendje moet gevoel voor humor hebben, een leuke lach hebben, mooie ogen hebben en als het kan een lekker kontje, maar dat is niet noodzakelijk.
Ik vind het vooral belangrijk als diegene naar mij luistert als ik iets te vertellen heb. Hij moet niet egoïstisch zijn. Dan hoefft het van mij niet meer. Ook moet ie wel een beetje goed kunnen zoenen, hoor. XXX |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Hij moet humor hebben en kunnen dansen...
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
ZIJ moet:
- lief en aardig zijn. - niet te dom, wazig zijn - beetje knap zijn - gezellig (heel belangrijk) - moet nie constant om me heen hangen enzo (kan ik egt nie hebben) als ze daar beetje aan voldoet vin ik het de ideale vrouw ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
Ze moet lief zijn en een goed/verzorgt uiterlijk hebben. Ze moet niet snel gestressd raken, maar gewoon relax zijn. Dat zijn toch wel de belangrijkste punten voor mij. Ik zelf ben gelovig, maar als zei dat niet is dan heb ik daar geen problemen mee. En als ze dat wel is, dan wil ik wel dat ze beetje het zelfde geloof heeft als mij en dat ze bijvoorbeeld geen moslim is
![]() Haar style moet een beetje punk/skate/modern achtig zijn. En op sommige aziatische meisjes kan ik ook wel op vallen, maar dan moet ze ook wel bijzonder zijn (beetje moeilijk uit te leggen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
gewoon lief en aardig geen bitch die nog wel is kattig wil doen daar houd ik absoluut niet van!! en verzorgd uiterlijk
voor de rest heb ik geen eisen het is al moeilijk zat om tegenwoordig een lief en aardig persoon te vinden ![]() |
![]() |
![]() |