|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste Studentes,
Ik ben een internet entrepreneur van 24 jaar en ben bezig met het realiseren van een website op het domein forest .com. Een van de concepten is de ontwikkeling van een professioneel Nature Mapping Systeem dat wetenschappers, natuur liefhebbers en kinderen/scholen de mogelijkheid moet bieden om bij te dragen aan een internationaal natuur indexerings programma om zo meer te leren over (het belang van) de natuur/bossen in alle delen van de wereld. Het systeem zal gebruikers de mogelijkheid bieden om zowel foto's, videos, informatie als verhalen (onderzoeks rapportages) te delen met anderen. Het systeem zal in vrijwel alle talen ter wereld beschikbaar zijn. Ik ben op zoek naar een vrouwelijke studente die intresse heeft om de PR (public relations) met belangrijke instanties zoals bijvoorbeeld universiteiten, United Nations maar ook scholen in Nederland en evt. engels sprekende landen te verzorgen. Indien het je leuk lijkt om aan het project te werken dan kun je me bereiken op janjaap@forest.com. Groetjes, Jan Jaap |
![]() |