Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 May 2007, 22:16   #1
Lalala !
Guest

Standaard hopeloos verstrooid

ik heb al een tijdje gevoelens voor een supr mooie jongen hij is zo een beetje populair en heeft veel vrienden en al veel ervaring met meisjes... en ik ben niet echt populair maar iedereen kent mij wel en jaa ik weet ni ( ni dat ik wil doen alsof ik geweldig ben) ma ik ben dus gek van die jongen maar ik weet niet hoe ik het hem duidelijk kan maken want ik ben bang dat als ik het hem zeg hij me uitlacht en dat de hele school het te weten komt en ik ben ook bang om te vragen of hij is wilt afspreken of zo maar wat moet ik doen zodat hij 1) doorheeft dat ik hem leuk vind en 2) er voor zorgen dat hij mij ook leuk vindt ? ....

geef me alsjeblieft een antwoord op deze 2 vragen/ wensen

dankjewel !!

Laatst aangepast door Lalala ! : 8 May 2007 om 22:18
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 22:19   #2
Prestige
Lid

Prestige's Avatar

Standaard

Ik heb geen idee wat ik je voor advies zou moeten geven misschien zou je zelf wat kunnen bedenken of misschien ook niet je moet er zelf achterkomen of dat lukt of niet en als dat lukt is het mooi meegenomen maar als het niet lukt geeft het natuurlijk ook niks want je verliest er niks mee dus daarom moet je gewoon je kans grijpen ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan maar toch zeg ik het zonder adem te halen want ik typ aan een stuk door omdat mijn punten en kommas op zijn
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2007, 07:07   #3
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Na de basisschool kom je wel andere jongens tegen...
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2007, 14:27   #4
Lalala !
Guest

Standaard

ik zit niet meer op de basisschool ... ik ken genoeg leuke jongens maar ze zijn goede vrienden van me ! maar die andere jongen is bijzonder ik weet niet goed waarom maar jaa !
ik kan niet stoppe met aan hem te denken en ben bang dat als ik het hem zeg dat ik dan uitgelache zal worden door hem...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2007, 15:17   #5
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

1) Aan je bericht te zien snap je niet veel van de Nederlandse taal, maar probeer eens te praten.
2) Geluk hebben, doodgaan, populair worden, hem met rust laten, hem geld geven. Kan allemaal maar het licht eraan wat voor iemand hij is.

Berichting Regels