|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heej allemaal,
ik zit met een tweelingkwestie .. opgepast, hier komt een heel verhaal ![]() Vorig jaar werd ik smoorverliefd op een jongen.. njaa laat ik die maar even "1" noemen, dit jaar kwam ik met zn tweelingbroer "2" in de klas. Et hele jaar was ik met 1 bezig, de hele tijd aan hem denken, hem stiekem zoeken overal.. k was en ben echt smoorverliefd!!! hij kwam et volges mij op ten duur ook te weten, maar ik weet et niet zeker. Later in het jaar, ergens aan et eind, begon ik ook wat te voelen voor 2 (waar ik dus mee in de klas zat).. ik had al een aantal keren met em gepraat enzoo en soms leek et net of ie mij ook leuk vond .. ik dacht, laat ik eens een stap zetten en em zeggen dat ik em leuk vin (liet ik mn zus doen) .. een heel domme stap dus, want ik kreeg er later zo'n spijt van want ik vond nummer 1 toch echt veel leuker .. op hem was ik echt verliefd zegmaar.. k snap ook niet waarom ik die stap gezet had, misschien was ik te wanhopig ofzo.. nou nummer 2 gaf er verder geen aandacht aan dus ik nam aan dattie me niet leuk vond.. dit is pas gebeurd, net een week geleden.. en ik ben zo bang dat ze me nu 'raar' vinden omdat ik eerst de een leuk vond en toen de ander .. bij jullie zal et ook best raar overkomen .. maar echt serieus, ik vind dat ik er zelf een puinhoop van heb gemaakt, en die gevoelens voor nummer 1 zijn er nog steeds .. heel sterk .. terwijl et bij nummer 2 alweer over is .. weten jullie wat ik moet doen?? Groetjess .. Freek |
![]() |
![]() |
#2 |
tijd om op te staan
|
![]()
naar nr 1 gaan...met alle gevolgen van dien...Als je het niet doet, ga je er steeds spijt van hebben het niet te doen...terwijl als je naar nr 1 gaat, zul je wel weten wat te verwachten. Uiteraard kan je nog best tegen de paal polen...maar dat hoort er gewoon bij.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
kwas het bij de eerste 1 al kwijt
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|