|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Eya. Ik was effe rondwezen zoeken op het inernet. En de site waar het meeste gratis nummers worden aangeboden die niet klassiek zijn. zijn of stomme blogs. Of sites vol met spam.
Dus ik had het volgende idee. Ik dacht. laat ik een website maken voor alleen piano muziek. Er zijn namelijk sites vol met tabs en shit. Maar ik heb er nog geen 1 gezien over piano muziek. Zelf speel ik piano. En ik hou van webdesign. maar ik vin het niet leuk om zon groot project in men eentje te doen ![]() Dus daarom dacht ik. wil iemand mij helpen? Ik was van plan om een forum te maken. Een muziek database. met toevoeg mogelijkheden van gebruikers.( eigenlijk dus gewoon een nieuws systeempje dat als muziek database dient). en een member systeem ( is ook al nodig voor het forum eigenlijk) Als je intresse hebt om mij te helpen stuur dan effe een mailtje naar meneer*punt*lantaarenpaal*at*gmail*punt*com trouwens ![]() ![]() ![]() oja en plz.... stuur geen spam -.-" |
![]() |