|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
okeej ik heb deze vraag al een keer gesteld maar ik wil er nog wat meer informatie over. want ik ben 15 en ik heb laatste mijn vriend afgetrokken, toen is hij klaar gekomen en toen heeft hij mij gevingerd. nu moet ik deze week ongesteld worden maar ik wordt het maar niet. normaal heb je voordat je ongesteld wordt ook van dat witte afscheiding maar dat heb ik ook niet. veel mensen zeggen dat je niet ongesteld kan worden van stress en deze week heb ik idd SE week op school maar toch maak ik m mij nog zorgen kan iemand mij helpen!?
dit zijn mijn vragen?! hoe groot is de kans dat ik zwanger kan zijn? kan een SE week voor genoeg stress zorgen dat je niet ongesteld kan worden? heeft het nu nog zin om aan de pil te beginnen? hoe werkt een abortuspil? hoe moet ik er met mijn ouders over praten?? waarneer moet ik me echt zorgen gaan maken? waar kan ik een zwangerschapstest kopen? dank je wel alvast! XxX |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
na het lezen van topic titel dacht ik dat we weer een BreEz@h topic hadden, maar er staat maar 1 fout in
![]() ReSpEcT! _O_ |
![]() |
![]() |