|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo leden van het forum ik zal mezelf even voorstellen:
Mijn naam is Quintin, leid goed af van mijn nickname ![]() Ik ben 17 jaar en mijn hobbies nouja... ik was vroeger een hardcore 'gamer' deed het spel online World of Warcraft ben ik nu mee gestopt al n tijdje, gamen zit niet meer zo in mijn hart nu. Ik ben wel vaak achter de PC maar wat doe ik daar nou surfen op internet, door forums zoals deze gaan, en andere mensen helpen bijvoorbeeld. Meeste tijd breng ik op MSN door helaas heb ik niet zo veel mensen haha ![]() Een andere bezigheid is gedichten schrijven, meestal over 'liefde'. Zowel engels als nederlands hoewel ik meer inspiratie heb bij engels ![]() Hier een van mijn vele gedichten: de liefde is net een cyclus, geen einde en geen begin vechten tegen deze gevoelens heeft dan ook totaal geen zin elke liefde heeft zijn grens, elke liefde heeft zijn kracht het is de echte liefde hiertussenin waar je van lacht. Uhm, ik ben niet altijd zo open naar contact buitenom het internet, meer gesloten persoon heb altijd wel moeite als ik vrienden wil maken... ![]() Ik heb niet al te leuke ervaringen meegemaakt de laatste tijd, maar daardoor ben ik wel wijzer geworden en mijn kennis op het gebied van 'liefde' is grootschalig geworden. Dus als iemand ooit vragen in dat gebied heeft of gewoon vrienden wil maken met me ofzoiets, privé-berichten is dé manier ![]() Voor de rest kijk ik uiteraard wel naar het forum dus ik zit heus niet te wachten tot er iemand na mij toe komt ![]() Mijn muzieksmaak... ik hou van alles behalve country of lager , of hardcore en hoger. Alles hiertussen in hiphop-pop-trance-rock-hardrock... ja dat wisselt zich af... hier een aantal voorbeelden: Linkin Park Coldplay Three Days Grace Bryan Adams Lionel Richie Marc Cohn Tiësto Armin van Buuren Akon Madcon en nog meer ![]() Goed dan het was me een genoegen mezelf een beetje voor te stellen!
''If You Love Something Set It Free'' ''If It Comes Back, It Was And Always Will Be Yours.'' ''If It Never Returns, It Was Never Yours To Begin With.'' Laatst aangepast door qds : 27 September 2008 om 09:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
F0rum God +
|
![]()
welkom.
![]() |
#3 |
Banned
|