|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
F0rum God +
|
![]()
Je binnen een week het huis uit wordt geschopt,
je geen opleiding,geld,baan,of woonruimte hebt, er in je woonplaats en omgeving geen kamers te huur zijn en ook geen vacatures beschikbaar zijn?
The GOD OF FAIL is here! The FAIL God now officially has 429 worshippers. Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free! Laatst aangepast door the_darkness : 19 February 2009 om 15:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Dan ben je fucked up =D
Ken je zo'n iemand? =O |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
moi.
![]() |
#4 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Mag dat zomaar?
![]() Hoe kom je aan internet btw? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
hijs 18
en blijkbaar mag dat. zn pc moet weg ofzo straks. srry dat ik voor je praat alexander.. |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Wat een teringbullshit. Rouwvoet met al z'n gezever over betere gezinnen en dan kan dit gewoon. Nouja, helaas heb ik niks zinnigs te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
B: Waarom volg je geen opleiding. C: Kijk gewoon eens op kamernet.nl ik kan me niet voorstellen dat er helemaal niets is. En misschien moet je eens naar vrienden gaan ofzo. En nee voor iemand zonder opleiding is het ook een beetje moeilijk banen zoeken. Maar goed, ik ga er vanuit dat je onder de 21 bent, tot die leeftijd zijn je ouders financieel verantwoordelijk voor je wat er voor zorgt dat je pieken via de rechter af kan dwingen als ze je niet vrijwillig geld geven. En anders... ga maar vast een uitkering aanvragen...
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Beheerder
|
![]()
In dat geval http://www.legerdesheils.nl/
![]() |
#11 | |
F0rum God +
|
![]()
18, in juni 19.
Citaat:
B: die volg ik wel, maar die kan ik dus niet halen wss, en HAVO noem ik geen opleiding. Met HAVO kan je iig geen baan vinden waar je huur,eten etc van kan betalen, al werk je je het lazerus. C: heb ik al gekeken, er staat 1 woning op en toen ik contact opnam is mij verteld dat die kamer al verhuurd gaat worden. Mijn studie loopbaan begeleider (SLB'er) komt thuis praten want die vindt dit niet kunnen, maar ik heb er een hard hoofd in dat het effect zal hebben.
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Zijn je ouders niet financieel verantwoordelijk voor je tot je 21 bent? Daar zou je toch op de een of andere manier beroep op moeten kunnen doen?
Wat je kunt doen is familie en vrienden langsgaan, in ieder geval vragen of ze je tijdelijk slaapruimte willen verlenen? Op de lange termijn is uitwijken naar een andere stad een optie. Er zijn bepaalde steden (Enschede, Leeuwarden) waar je altijd wél een kamer kan krijgen. Al weet ik niet hoe het aanbod er nu voor staat. Een heel vergaande oplossing is uitwijking naar een toeristisch gebied. Op de Waddeneilanden zoeken ze in de horeca constant personeel, woonruimte wordt vaak ook verzorgd. Ik weet alleen niet of dat ook in de winter gebeurt, but it's worth a try. Maar zeer waarschijnlijk te extreem. Qua banen: horeca? Qua woonruimte weet ik 't niet. Proberen of de gemeente je ergens mee kan helpen. Anders weet ik 't ook niet. Ik hoop voor je dat je er ook maar iets mee kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Julio Senior.
|
![]()
Ben ik
![]() Dan ga je een baan zoeken en bij kenissen in huis tot je iets heb he ![]() Naar een andere plaats ^^ In mijn geval moet mn ma dat dus doen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waardefak heb jij leren lezen, jochie? D'r staat toch duidelijk dat er: A) Geen woonplaats of kamers te huur zijn. B) Geen vacatures open staan. C) Door wie denk je dat hij uit 't huis wordt geschopt? ![]() Jezus, kerel. Gebruik je hersens eens. |
||
![]() |
![]() |