|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
ik ben niet nieuw, want..
mijn account(s) heeft een IP-Ban gekregen. even het verhaal vertellen: ik had in 2007 een account aangemaakt: OOO-OOO-CONTY omdat ik daar het wachtwoord van was vergeten maakte ik een nieuw account aan:Mrkerel. na dat nieuwe account vond ik het wachtwoord van mijn oude account terug. dus ging ik daar mee verder. daarna maakte ik nog een nieuw account aan wat dus eiglijk niet mocht ![]() ![]() ff reacties hierop en sorry ik dit hier ging posten. maar ik vind het heel gemeen en ik vind mezelf zielig ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Hoi veel plezier hier.
![]()
#3 |
Lid
|
![]()
Hoe komt het dat als je ip ban hebt, je wel een nieuwe account op je ip kan maken? Of heb je ander ip in tussentijd gekregen?
Wel lullig als iemand anders op een gegeven moment jou oude ip dan krijgt toegewezen en hij/zij zit ook op dit forum ![]() Btw,, ik ken je nog niet dus: Hoi ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Je had ook nog 'evil inside' gemaakt, nadat je disabled had gemaakt trouwens.
|
![]() |
![]() |
#5 |
F0rum God +
|
![]()
oh godje, ben jij er ook weer?