|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Waardering: ![]() ![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik zal dit verhaal van het begin af aan uitleggen.
Een maand geleden kreeg ik snachts plots een smsje van een onbekend persoon. Dit bleek een vriendin van mijn vriend(geen relatie gewoon vrienden, dat dat duidelijk is) te zijn. Mijn vriend had haar mijn nummer gegeven om maar tegen mij te lullen. Ik heb zo een paar dagen met haar gepraat(over msn en sms). Toen zijn we 2x wat leuks gaan doen( ik en die vriend en zij en een vriendin). Beide keren was wel leuk maar ik was wat te verlegen dus er is neit echt iets van gekomen. Wel ben ik haar leuk gaan vinden, alleen ik weet niet of dat wederzijds is. Dit weekend komt zo bij ons voetbal kijken en volgend weekend zouden we (wij 2en) bij mij mischien film te kijken. Ik sms elke dag met haar. Maar nou hoorde ik van die vriend dat ze wel met meer jongens praat(En smst zoals met mij), vooral op school(ik zit op een andere school ![]() Nou is de vraag moet ik hier serieus mee door gaan. En zo ja, Hoe kom ik er achter of zij mij leuk vindt? En ik weet niet hoe ze met die andere vriendjes om gaat. Mischien wel anders dan met mij. Wat te doen? Ik ben een jongen 15 jaar. Weinig ervaring door het niet interreseren in meisjes hiervoor. En ik ben een beetje verlegen. Alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Als je niks met haar gaat doen zul je er nooit achterkomen of ze je leuk vindt
![]() Ik denk dat je het vanzelf merkt als jullie samen iets gaan doen. Flirt eens met haar en kijk hoe ze reageert op je avances ![]() Succes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
newbie
|
![]()
^ wat hij zei
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Dna reageerd ze net als altijd
![]() Ik weet neit wat ik hier van moet denken. Net als momenten dat zij een hartje stuurd en ik stuur er 1 terug houdt ze bijvoorbeeld gelijk op en lijkt een stuk minder enthousiast in ons gesprek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tietenlied?
|
![]()
Je verhaal niet gelezen, maar gezien je laatste reactie zal het wel weer zo'n tut zijn die hard-to-get speelt.
![]()
![]() |
#6 |
newbie
|
![]()
oo haat aan hart-to-get
![]() OT: klinkt miss heel simpel en achterhaald maar verteld der dat je der leuk vind word vaak wel gewaardeerd eerlijk heid duurt het langst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
OT: Nu praten meisjes over het algemeen vaak met jongens. De wereld zit er vol mee, weet je wel. Je hebt in ieder geval al wel initiatief getoont, en daar geef ik je 10 mannenpunten voor. Probeer in ieder geval vaker met z'n tweeën wat leuks te gaan doen zodat het wat duidelijk wordt. En anders gewoon eens face-to-face zeggen dat je d'r leuk vind en vragen of dat wederzijds is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Thanks.
Ze is wel heel aardig(of ik zie het gewoon niet goed ![]() Maar volgens mij gaat ze nog nergens op in omdat ze zoekende is maar dat kan ik ook mis hebben. Alleen is minder tot volgende week te moeten wachten. Alleen eerder konden zij en ik niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Op iets vooruitkijken is altijd leuker dan op iets hopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
newbie
|
![]()
mannenpunten komt dat niet uit scrubs ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() door iets niet allerdaags te doen gr.luffy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Zegt degene die een "ik ben verliefd, wat do" topic aanmaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
kom dan aub met een feit __________________________ Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
Vriendelijk blijven en on topic.
![]() |
![]() |
![]() |