|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben Naomi en ik ben verliefd op me beste vriendin,
als ik bij der ben dan voel ik me fijn enz en als we op msn zitten hebben we het best vaak over verliefd zijn,zoenen enz.. maar ik weet dat zij geen bi is das 100% ckr. ik weet niet wat ik moet doen. vertellen of voor me zelf houden, maar ik ben bang als ik het vertel dat ik der kwijt raak als vriendin of dat ze raar gaat doen tegen me.( dat is gebeurt bij me andere vriendin) ik zit er gwn heel erg mee weten jullie misschien iets? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
als je zeker weet dat zij niet bi is, dan zal je moet leven met het feit dat er waarschijnlijk niets in zit voor jou.
Ik zou het gewoon voor me houden, op een gegeven moment gaat de verliefdheid wel weg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
newbie
|
![]()
weet zei dat jij bi bent ? zo ja denk ik dat vertellen het beste is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik snap dat je er mee zit
![]() ik heb het ookal vaak gehad en nu ook, ik hou het voor me tenzij je zeker weet dat je vriendin het acepteerd dat jij op der bent ![]() als je vragen hebt dan ben ik er voor je ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Cool
|
![]()
wtf?
als je bij dr bent voel je je fijn en je hebt t over verliefdheid en zoenen.. ik kan ook met vriendinnen over seks praten en t gezellig met ze hebben, maar dat betekent niet dat ik ze leuk vind of verliefd op ze ben ofzo? ![]()
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Niet?
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
hij heeft gelijk,dat doe ik immers ook met een paar vriendinnen,maar dan wel ex-jes
![]()