|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hi allemaal,
ik ben verliefd op een leidinggevende van mijn werk (beide in relatie). de laatste weken valt mij iets op: -Hij heeft me een koosnaampje gegeven (al voordat ik verliefd werd, en ik ben ook de enige) -heeft meerdere malen aangegeven me aantrekkelijk te vinden -komt ineens vaker achter de balie staan (niet eens om echt iets te doen, maar spreekt me ook niet echt aan) -raakt me soms aan (denk aan onderarm, zacht knijpen in zij) -komt heel dicht bij me staan -voel vaak zijn ogen in mijn rug branden, maar kijk ik niet om omdat het anders wel erg duidelijk is, dus dit weet ik niet zeker (een gevoel) -flirten (geloof ik) ligt dit nou aan mij, door mijn verliefdheid, dat ik alles groter maak dan dat het is, heeft hij het misschien door dat ik verliefd ben, vind hij me alleen aantrekkelijk, wat is het? ben niet van plan er echt iets mee te doen, maar misschien dat buitenstaanders mij een idee kunnen geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Als je niet van plan bent om er iets mee te gaan doen, dan hoef je het ook niet te weten toch
![]() Daarnaast maak je het wel echt groter dan dat het is.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |