Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 June 2011, 22:30   #1
nickjejwz
Lid

Standaard Wat doen?

Yoo,

Ik ben een jongen van 16 en vind een meisje heel erg leuk.
Ze zit bij mij op de afdeling dus zie haar iedere dag op school.
ken haar nu 1.5 maandje ofzo, spreek haar veel op school maar nog nooit buiten school wat afgesproken.
Op school denken veel mensen dat we al wat hebben omdat we heel veel bij elkaar zitten, tegen elkaar aan liggen enz. enz.
Hoor via via dat ze mij leuk vind (betrouwbare bron ja) maar nu het probleem: haar ex.
Ze heeft sinds 4 maandjes ofzo uit met haar ex waar ze 2-3(!) jaar wat mee heeft gehad, maar spreekt nog weleens wat met haar af, ze weet niet wat ze ervan moet vinden..
Ze probeert het geheim tehouden dat ze met die ex afspreekt maar ik kom daar via via dan toch achter.
Ik zou dit weekend met haar afspreken wat te drinken bij haar thuis maar dit ging niet door omdat ze het druk had, wat blijkt? ze heeft afgesproken met haar ex (dit wou ze geheim houden, maar heb het van iemand anders gehoord) Toen had ik gezegd dat ik het klote vond dit van iemand anders tehoren enz. en zij voelde zich daarom kut zei ze.

Wat zou ik doen, misschien wil ze mij wel, maar misschien gaat ze voor haar ex? Ik spreek haar iedere dag op msn/sms (vaak begint zij met smsen), Ik wil nu wachten totdat zij weer contact met mij opgaat zoeken..

What to do? ze is echt een leuk, knap meisje.. Ik kan haar ook niet verbieden met haar ex om tegaan ofzo, want ze is niet me vriendin..

Laatst aangepast door nickjejwz : 10 June 2011 om 22:32
nickjejwz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2011, 22:38   #2
Chitesel
Super Lid

Standaard

Ik denk dat je goed hebt gedaan door te zeggen dat je het niet leuk vindt. Verder is de keus aan haar.
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels