|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
silika
|
![]()
Hallo mensen,
![]() Voor mijn particuliere kappersopleiding ben ik per direct op zoek naar modellen voor in de salon. Ik zoek modellen die ik kan knippen, wassen, watergolven, föhnen en stylen. Dit geheel naar wens van de persoon, voor een bijdrage van €2,50. Dit geldt voor alle haarsoorten en lengtes. Ik verf en zet ook permanent, maar de bedragen hiervan zijn tussen € 10,00 en €20,00. Je kunt een afspraak maken voor maandag tot donderdag. De salon is vanaf 9.00 uur tot 16.00 uur open. Bellen en mailen voor een afspraak kun je alle tijden. Mijn telefoonnummer: 06-84949170 E-mail adres: silika_80@hotmail.com Adres: Imko College Noordhollandstraat 59 1081 AS Amsterdam-Zuid Vanaf station Zuid kun je tram 5 of metro 51 richting Westwijk nemen. Je komt langs de Boelelaan/VU, dan A.J Ernstraat en bij de volgende Van Boshuizenstraat stap je uit. Deze advertentie is geldig tot Februari 2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Lijkt mij wel leuk! Ik zal meteen even een fotootje posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]() ![]() Kan je hier wat mee? Woon zelf in Zuid-Oost. Dus is voor mij makkelijk te doen. |
![]() |
![]() |