|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Aangezien mijn ander topic(the-emo file) gesloten is,...! Gaan we hier de discussie verden. Maar nu over ALLE subculturen.
Vertel hier tot welke subcultuur je behoort, waarom je daarbij behoort. Aan welke subculturen je een hekel hebt. Feel Free to post. Mister x |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Alto:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alto_%28cultuur%29 Gothic: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_%28subcultuur%29 Emo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo volgens wikipedia ben ik alto ![]() maar wat boeit mij dat nou. ik heb een hekel aan hippies omdat ze er achterlijk uitzien, dat natuur gezeik en ze zijn stoned en weet ik veel ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dat natuurgezeik is omdat ze stoned zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
knetterbek
|
![]()
ik weet niet waar ik bij hoor ik ben (gewoon)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
iiK dOe niejjt Aan dIe subCulture...,, iEdeReen ken gew0on zichZelf sijn ToG...,,!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prima
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik hoop gothic.
Laatst aangepast door Ancalagon : 27 December 2006 om 22:25 |
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
duh als je bij een bepaalde subcultuur hoort wil dat niet zeggen dat je alles van andere mensen in die subcultuur gaat overnemen. (sommige doen dat wel)
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
1)het is offtopic
2)het is spam 3)nooit van de edit button gehoord? 4)ik snap niet waarom er nog geen FB is die jou een waarschuwing heeft gegeven. 5)kunnen we nu weer ontopic gaan?
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Bobba & Sjorsje ;
ONTOPIC BLIJVEN ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
knetterbek
|
![]()
doe ik vanaf nu
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik vind 'gothic' zijn een beetje onzin, mij best dat mensen zwart helemaal het einde vinden, maar het staat zo.. onverzorgd in een menigte.
Maar aan de andere kant: Ik had een keer zwarte nagellak opgedaan en toen werd er meteen gevraagd aan mij: ''Wil je gothic worden?'' Waarom is een gothic zo herkenbaar aan de kleur zwart? Waarom niet aan de kleur geel? ![]() Ik vind dat zulke domme opmerkingen, als je ook maar iets ''té'' veel zwart ophebt/aanhebt dan krijg je meteen de vraag ''Wil je gothic worden?'' naar je hoofd geslingerd. 't Slaat echt nergens op. Zo en nou heb ik pijn aan mijn vingers ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
iedereen met 1 zwart kledingstuk word gothic genoemd tegenwoordig
![]()
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Dan gaan jullie met rare mensen om als een beetje zwart al als gothic wordt gezien, zwart is een normale neutrale kledingkleur. Ik vind het pas gothic als iemands kledingstijl ook gothic is, bijvoorbeeld van die jurken of een zwarte longsleeve van Nightwish met een strakke zwarte spijkerbroek en kisten eronder, icm met lang zwart haar en zware make-up ofzo. Ik vind het irritant worden als dames in de zomer met een huge zwarte jurk en jas gaan lopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
t is gewoon dmo om zo te denke vind ik.
Iedereen is weer anders en die moet je niet in hokjes plaatsen. En zoals sommige al zeggen.. met iets (teveel) zwart ben je tegenwoordig al meteen gothic. Heb ik ook last van.. Ik draag wel zwart maar gecombineert met andere kleuren(ook wel felle). En dan wordt er idd meteen gevraagt of je gothic wilt worden oid. |
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Je bent wel erg laat een alto geworden hoor, want dit gezeur hebben we 6 jaar geleden ook al allemaal gehad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
6 jaar geleden was ik 8(bijna 9)
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
eh?
|
![]() |
![]() |
#20 |
Lit
|
![]()
Ik behoor niet tot een subcultuur aangezien ik van mijzelf al stijlvol ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik vind mezelf ook niet echt bij een subcultuur horen. Anders vind ik mezelf wel een gabber ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
waarom staat dit niet in lifestyle?
|
![]() |
![]() |
#23 |
Beheerder
|
![]()
Dat mag inderdaad ook wel
![]() |
#24 |
Super Lid
|
![]()
ik vind het btw ook maar dom hokjes geprop. who cares of iemand een gothic of emo of whatever is. dat kan die persoon goed zelf uitmaken. als die zegt dat het niet zo is dat mag die dat zelf weten. je bent gewoon jezelf.
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik heb daarstraks op school horen vertellen over een nieuwe subcultuur, maar niemand wist de juiste naam. Het ging om een subcultuur waarbij vooral indische invloeden belangrijk waren (mediteren, indische muziek, indische kleren), maar weet iemand de naam van deze subcultuur?
|
![]() |
![]() |
#26 |
Super Lid
|
![]()
Hippie, en het is niet nieuw. Kan ook gewoon allochtonen zijn die aandacht willen.
![]() |
#27 |
Lid
|
![]()
Zelf zit ik in veel verschillende subculturen.
Ben zelf bi-sexueel en zit met veel vrienden in de homo wereld. Maar ik ga ook met rockers om en heb zelfs mijn eigen rockband. Naast Rock luister ik met mijn vriend en zijn vrienden vaak naar hardstyle en ga ook naar feesten. Ik heb ook vriendinnen die de gewone studentenkroegen opzoeken. Ik heb over verschillende subculturen een blog. Lees meer op: http://binnenbeentje.blogspot.nl/ |
![]() |
![]() |