|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
help me!!!
![]() ik ga jullie ff vervelen met mijn verhaaltje.. natuurlijk is niet iedereen tevreden met zijn of haar lichaam ze accepteren dat of willen er iets aan doen op een normale manier of op een extreme manier. ik deed dat op een extreme manier, een tijd lang heb ik echt een eetstoornis gehad (bn) maar nu gaat het weer beter ik loop nu bij een dietist en ik hoop dat het helpt.. toen ik naar de dietist ging had ik gehoopt dat ze me ff ging helpen met afvallen ik wil tenslotte nog maar 6 kilo eraf, maar dat was niet zo ze wilt me eerst opweg helpen naar een stabiel gewicht en pas als ik dat kan volhouden dan wilt ze me helpen afvallen...ik hou het alleen niet vol ik moet dit en dat eten en ik snoep er gigantisch bij , zo duurt het natuurlijk alleen maar langer weet iemand van jullie hoe ik mezelf kan helpen, dat ik kracht krijg dit vol te houden en te bereiken wat heel erg belangrijk voor me is bedankt |
![]() |