Tis weer helemaal mis...
Ja...Jullie hebben vast een half jaar wel gelezen hoe slecht het met me ging...Ik dacht dat het beter ging..Maar nu de tijd er aan komt dat ik op een speciale school tercht kan en weer ga werken ben ik weer helemaal ingestort..Ik slaap weer heel slecht..Droom alleen nog maar over oorlog en dood...Ben de hele dag door aan het janken..Heb geen fut meer om naar de sportschool te gaan..Ik durf niet meer naar buiten..Ik kan zelfs geen boodschappen doen! Ik ben bang voor de buitenwereld..Bang dat ik bekenden tegenkom die ik niet graag tegenkom..Mensen die me uitlachen..Die me arrogant aankijken..Die een grote bek geven..Bang dat me iets overkomt..Dat ik in mekaar wordt geramd of onder een auto terecht kom..\Zulke gevoelens heb ik weer...Ik dacht echt dat het beter met me ging..Maar ik ben nog steeds dezelfde ongelukkige daan...Ik ga vanaf zaterdag aan t werk..In een supermarkt..Véél collega`s dus..Zouden ze vinden dat ik me werk niet goed doe..Zouden ze over me roddelen.?? Zouden ze me uiteindelijk wegpesten??
Woensdag heb ik een gesprek met een man van de school waar me zus ook zit..Voor jongeren in de regio die problemen hebben gehad enzo...Ik vind het doodeng..Ik durf niks meer..Ik ben weer een klein hoopje onzin...
|