|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
de hele zondvloed er nou maar is uitgooien ook
![]() ik ben zowat al het hele jaar hopeloos verliefd , op zich niets mis mee zou je zeggen, het probleem is echter dat ik nou niet echt over loop van zelfvertrouwen en niet al te sociaal ben. (doe mijn nickname eer aan jammer genoeg) En dus niet de moed had haar direct aan te spreken... Logische stap daarna is natuurlijk haar via andere manieren zien te bereiken, allemaal leuk en aardig maar jammer genoeg zonder resultaat ik heb zowat alles geprobeerd maar ze geeft geen enkele reactie, zowel direct als indirect. Haar gedrag ten opzichte van mij is nauwelijks veranderd of iig niet merkbaar. Ik ben niet blind en zie ook wel dat dit hopeloos is maar wat ik ook probeer ik krijg haar gewoon niet uit m'n hoofd ![]() ik bedoel als ze me dan niet aardig vind waarom zegt ze het dan niet gewoon, schreeuw tegen me, sla me, vermoord me van mijn part. Maar door geen reactie te geven maakt ze dit alleen maar erger... Ik heb het eigenlijk helemaal gehad, maar heb ook geen flauw idee hoe ik verder moet uit deze positie ![]() Misschien dat dit nogal vaag overkomt maar mijn hele ged8engang is nogal wazig de laatste tijd ![]() |
![]() |