|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoe erg is jouw lifestyle op je religie aangepast?
of geloofsovertuiging...of filosofie.....of hoe je het ook wilt noemen... Laatst aangepast door Fade of Light : 9 June 2003 om 10:26 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
niet, want ik geloof niet in een god die je afrekend om wat voor een kleren je draagt
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik geloof in mezelf, en ik pas mn hele lifestyle daarop aan
![]() Ben niet gelovig, en hou ook niet van verboden van overhand omdat je gelovig bent. Als ik zelf iets niet wil doe ik het niet, maar niet als anderen mij vertellen dat het slecht is. Daar ben ik oud genoeg voor om dat zelf te kunnen beslissen ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
laat ik zo zeggen dat ik me altijd probeer vrij 'netjes' te kleden, ook al kan dat heel losjes of vrijetijds zijn.
ik zal geen provocerende kleding aantrekken ofzo,... trouwens, voor een vrouw is het makkelijker om provocerend over te komen dmv korte rokjes ofzo ;p kvind korte rokjes e.d dan ook helemaal nix,....als ik al een griet daarin zie rond lopen heb ik zoiets vanne...die vraagt erom om aangerand te worden ofzo...
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
mijn levensovertuiging heeft niks met manier van kleden te maken, dat vind ik ook onzin. Je moet je kleden in waar je je goed bij voelt, en t lijkt me onzin dat 'God' zou vinden dat je als meisje alleen lange rokken aan mag.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
helemaal niet.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik geloof niet, dus ja, ik hoef daar geen rekening mee te houden.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Enfin het maakt ook uit wat je erbij aan hebt. Als alles mini is, en je hele lijf eronder vandaan komt, sjah, dan roep je idd wel iets over je af ![]() Maar als je gewoon een leuk kort rokje aan hebt vraag je echt nergens om.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
excuse me, niemand vraagt om aangerand te worden , al draagt ze netkousen of jaretellen...
Mijn kleren zijn aangepast aan mijn overtuiging voor zover dat ik draag wat ik zelf mooi vind en geen rekening houd met wat de rest daarvan vind (ook al is dat een kort rokje en dus totaal niet meer in de mode) tenzij schoolregels, mondeling examens |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en natuurlijk VRAAGT iemand daarom.. maar een meidje in een super kort rokje heeft meer kans om aangerand te worden dan iemand met een lange broek ofzo |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() moest dus zijn Niemand vraagt daarom.. maar nu kan ik me post nie eens meer editen ![]() en hoe of waarom iemand verkracht/aangerand/lastig gevallen wordt? ik zou het eerlijk gezegd niet weten. en of met je hoofd omhoog lopen of omlaag.. kweeni of dat zoveel uitmaakt |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Het ligt eraan met wie ik het eens ben. Wat geldt meer voor verkrachtingen: - impulsief en niet echt geplanned - stalken, volgen, opletten en toeslaan (geplanned) ? hmm dit gaat wel heel off topic, maarja boeiuh, dan verandert het topic maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |